نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: با تلاش‌های جوانان هم‌اکنون در کشور شاهد پیشرفت‌های شگرف در تمام عرصه‌ها هستیم و به همین دلیل دشمن در برابر ما خاضع و ملتمس شده است.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۱۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

با تلاش‌های جوانان شاهد پیشرفت‌های شگرف در تمام عرصه‌ها هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز سید حسن عاملی در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته مقدس با اشاره به حماسه‌سازی‌های رزمندگان اسلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: برای حفظ آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های سنگینی همچون خون پاک هزاران جوان را پرداخته‌ایم و باید با تمام توان از این آرمان‌ها حفاظت و حراست کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس برای ما حماسه‌ای بود که در آن با هویت عزتمندانه خود، دشمن را از رسیدن به اهداف شومی که داشت، ناامید کردیم.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: این حماسه توسط جوانان ایران اسلامی با تکیه بر عزت و شرف بی‌بدیل خود خلق شد تا دشمنان اسلام و ایران تکلیف خود را بدانند.

عاملی در ادامه با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: با تلاش‌های جوانان هم‌اکنون در کشور شاهد پیشرفت‌های شگرف در تمام عرصه‌ها هستیم و به همین دلیل دشمن در برابر ما خاضع و ملتمس شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار