سردار نظری:

نیرو‌های مسلح در نقطه اوج قرار دارند/ دفاع مقدس برای ما تولید فرهنگ به همراه داشته است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان علاوه بر حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران تولید فرهنگ نیز داشت و این فرهنگ سال‌ها برای این ملت قابل استفاده است.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۱۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی سردار یعقوبعلی نظری امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مشهدمقدس ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دفاع مقدس گنجی است که باید از آن در همه عرصه‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان علاوه بر حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران تولید فرهنگ نیز داشت و این فرهنگ سال‌ها برای این ملت قابل استفاده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: آنچه را که ما امروز به عنوان اقتدار نظام می‌بینیم مدیون دفاع و ایثارکری شهدا هستیم که در گسترش اسلام و انقلاب تلاش کردند. اگر شهدا برای حفظ نظام و ارزش‌ها در مقابل دشمن ایستادگی کردند امروز این مرز‌ها گسترش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: امروز اگر ایران در عرصه‌های مختلف بویژه عرصه دفاعی در موضع اقتدار است مدیون دوران دفاع مقدس هستیم. ما اعلام می‌کنیم با  توسل به شهدا و بهره‌گیری از مقطع تاریخی دوران دفاع مقدس و رهنمون‌های مقام معظم رهبری؛ نیرو‌های مسلح در نقطه اوج قرار دارند و این نیرو‌های مسلح گستردگی به اندازه جبهه مقاومت پیدا کرده است.

سردار نظری در پایان گفت: امروز ندای حمایت از حسین زمان از حلقوم کسانی بلند می‌شود که متصل به منبع غنی دفاع مقدس است اگر دشمن پلیدی کند و نقشه شوم در سر داشته باشد متوجه اقتدار و دفاع نیروهای اسلامی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها