خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در طول تاریخ اتقلاب اسلامی، همیشه سخت ترین حمله ها و هجمه ها را به شیرین ترین پیروزی ها تبدیل کرده ایم.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۰۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد صبح امروز یکشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ هشت ساله ای که صدام به مردم و کشور ما روا داشت، اتحاد یک جهان در برابر نظام نوپایی بود که در برابر ظلم و تاریکی ایستادگی کردند.

وی افزود: در این جنگ، استکبار و ۸۰ کشور دیگر به طور آشکارا و یا پنهان برای نابودی جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را بسیج کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: نظام اسلامی که در آن زمان از کوچکترین امکانات بی بهره بود توانست در برابر ابر قدرت های پوشالی ایستادگی کند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: با رشادت و ایثارگری های مردم و رهبری امام خمینی(ره) توانستیم در برابر جهان استکبار ایستادگی کنیم و پیروز میدان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد عنوان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، سخت ترین هجمه ها و حمله ها را با ایستادگی و پیروزی به بهترین و شیرین ترین اتفاق ها و پیروزی ها تبدیل کردیم.

وی گفت: امروز نیز با مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات و حملات فرهنگی و اقتصادی پیروز و مشمول وعده خداوند متعال خواهیم شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها