خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس کنفرانس خبری با خبرنگاران و خبرنگار صداوسیما در هندیجان با حضور فرمانده ناحیه سپاه و روابط عمومی ناحیه سپاه شهرستان هندیجان بااعلام بیش از ۸۰برنامه متنوع از قسمت ها ، حوزه ها ، پایگاه های مقاومت بسیج ، حوزه دانش آموزی، کانون های بسیج وادارات و نهادها و ارگان های شهرستان در ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۹۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید از حضور خبرنگاران و خبرنگار صداوسیما در هندیجان در کنفرانس خبری هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب اظهار کرد : رزمندگان اسلام و شهدای والامقام با توکل بر خدا و پیروی مخلصانه از ولایت فقیه و رهبری با ایمانی قوی از همه چی خود گذشتن و در مقابل رژیم متجاوز بعثی صدام و استکبار جهانی تا آخرین نفس ایستادگی نمودند که به لطف این همه ایثار یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا نشد.

وی افزود : شهرستان هندیجان همانند دیگر شهرهای کشور و استان بیش از ۸۰ برنامه متنوع تدارک دیده شده که در سطح شهرستان و حوزه ها و پایگاههای مقاومت با بهترین کیفیت با حضور بسیجیان برگزار خواهد شد و با این مراسمات یاد و خاطره ایثار و رشادت های ماندگار هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته می شود ‌.

وی بابیان عمده کارها و برنامه های هفته دفاع مقدس در هندیجان را بیان کرد : برنامه هایی شامل یادواره شهدا ، گردهمایی رزمندگان اسلام، اردوهای جهادی ، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان، عزاداری در مدارس، تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان نخبه هندیجان، اعزام اکیپ بسیج جامع پزشکی به مناطق محروم روستایی ، نشست های روشنگری که با توکل بر خدا و عنایات اهل بیت (ع)برگزار خواهند شد.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس بصورت روز شمار و با نظم و هماهنگی همراه با حضور مسئولان، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و رزمندگان و پیشکسوتان بسیجی و پاسدار در سطح شهرستان هندیجان برگزار می شود که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور برنامه اجرایی می شوند.

وی با اشاره به الگو قرار دادن حماسه های هفته دفاع مقدس بیان کرد : دفاع مقدس برگرفته از حماسه عظیم کربلا است جایی که سید الشهدا (ع)درس آزادگی و ایثار و ولایتمداری و جهاد در راه اسلام و حفظ سنت پیامبر اکرم را به همه ماها آموخت که امیدوارم با فرهنگ سازی مناسب به نسل های کنونی و آیندگان منتقل شود و نسل های جوان در این شرایط نیاز به معرفی بهتر هفته دفاع مقدس دارند.

در پایان کنفرانس خبری هفته دفاع مقدس ، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار قاسمی خشاب از حضور خبرنگاران و خبرنگار صداوسیما در هندیجان تشکر و از اینکه اعلام آمادگی نموده اند که برنامه هارا پوشش خبری و تصویری نمایند تقدیر کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها