فرمانده سپاه بهشهر صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان گفت:رزمندگان دوران دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه دست دشمن را کوتاه کردند.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۶۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از  روابط عمومی سپاه بهشهر، صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس که به «قدرت؛ توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح» نام گرفته است با حضور همه یگان‌های نظامی، انتظامی، گردان های بسیجی ،خانواده های معظم شهدا و جانبازان و مسئولان شهرستان در حسینیه ولایت سپاه ناحیه بهشهر برگزار شد.

رزمندگان دوران دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه دست دشمن را کوتاه کردند

سرهنگ حسن پورقربان فرمانده سپاه بهشهر در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس؛ اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس آحاد مردم با همدلی و همزبانی و پشتیبانی از ولایت فقیه در دفاع از ارزش های نظام اسلامی دست به دست هم دادند و دشمن متجاوز را از صحنه روزگار محو کردند.

پورقربان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس يادآور شجاعت و شهامت دلاور مردان ايران اسلامی است اضافه کرد:  شور و حماسه و رشادت با خون سرخ شهيدان گلگون کفن در هم آميخته شد  و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو در آورد.

رزمندگان دوران دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه دست دشمن را کوتاه کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهشهر به  تبعیت از آرمان های امام(ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام تاکید کرد وگفت: انتقال تجربیات رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جوان از اهداف برگزاری این مراسم است.

پور قربان در ادامه با بیان این مطلب که  تحریم، تهدید و مسائل مختلفی که امروز دشمن به آن‌ها دل بسته است، هیچ‌گاه نمی‌تواند باعث تسلیم مردم شود ، افزود: امروز جوانان با اخلاص ما در تمامی عرصه‌ها خداوند را ناظر بر اعمال خود می‌دانند و برای بندگی خداوند تلاش می‌کنند.

رزمندگان دوران دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه دست دشمن را کوتاه کردند

فرمانده سپاه بهشهر با تاکید بر اینکه اين فشارها هيچ فاصله‌ ای بين مردم و مسئولين ايجاد نخواهد كرد ،گفت: با تاسی از ولايت مطلقه فقيه و با همدلی و وحدت كلمه در راستای پیشرفت اهداف والای كشورمان عزیزمان ایران گام خواهيم برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها