امام جمعه میانه در آیین گرامیداشت 31 شهریور، ضعف دشمن در برابر قدرت نظامی ایران را دستاوردی از دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: به برکت دوران دفاع مقدس، اکنون دشمنان حتی جرات ورود به نزدیکی های خطوط دفاعی ما را هم ندارند.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۴۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی در جمع نیروهای مسلح میانه با اشاره به دستاوردهای عظیم و غیرقابل شمارش دفاع مقدس، صدور انقلاب به جهان، پیروزی پی در پی مسلمانان جهان علیه استکبار و دستیابی به تکنولوژی و ساخت بهترین، قویترین و مجهزترین سلاح های دفاعی دنیا در داخل کشور را ثمره و آثاری از دفاع مقدس برشمرد.

وی اظهار داشت: دشمن به خیال خود می خواست با تحمیل این جنگ، ما و انقلابمان را از پای درآورد اما قدرت و اقتدار ما را غیرقابل شکست کرد.

 حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه دفاع مقدس ما را پخته تر کرد، ضعف ها را به قوت مبدل نمود و موجب شکست تمامی نقشه های شوم دشمنان شد، افزود: به برکت دوران دفاع مقدّس، امروز ما در اوج و قله پیشرفت و اقتداریم و هیچ قدرتی توان تجاوز و تعدی به خاک ما را ندارد.

   آیین گرامیداشت سالروز آغاز جنگ تحمیلی با شرکت صدها نفر از نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از بسیجیان و مسئولان شهر در محل صبحگاه تیپ پمکای میانه برگزار شد.

ارسال نظرات