خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت: دفاع مقدس مانند یک گنجینه ای است که هر فرد می تواند با توجه به کار و دیدگاه خود به نوعی از آن بهره گیری کند.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۳۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس صبح امروز در دیدار با مسئولین، بسیجیان ، نیروهای نظامی و انتظامی و رزمندگان شهرستان طبس که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود گفت : امروزه تمام اقتدار و قدرتی که داریم مرهون رشادت ها و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود : انقلاب ما هنوز تازه کار خود را شروع کرده بود که چندین کشور علیه ما جنگ نابرابری را آغاز کردند ولی ما توانستیم تاریخ عزت مندی را به ارمغان بیاوریم.


وی، ولایت مداری رزمندگان  را مهمترین عامل پیروزی هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: وقتی که امام دستور به حضور در جبهه ها می دادند ،سپاهی از مردم به سمت جنگ می شتافتند.


حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: یکی دیگر از عوامل پیروزی ایمان و توکل برخدا بود که رزمندگان کار و زندگی خود را رها می کردند و به دفاع در مقابل ظالم می رفتند و عامل دیگر پیروزی وحدت تمام نژاد ها و گروه ها در جنگ بود.


وی عنوان کرد: عواملی مانند ایثار،فداکاری ، صبر خانواده های رزمندگان و از جان گذشتگی در جنگ به ما کمک های فراوانی کرد تا آنجا که جوانی سیزده ساله نارنجک به کمر می بندد و زیر تانک می رود و مجموع این عوامل بود که معادلات دشمنان ما را در جهان بر هم می زد و در نتیجه ما را به پیروزی نهایی رساند.


امام جمعه طبس گفت : معنویت رکن اساسی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده و امروزه ما نباید به خودمان اجازه دهیم بی بندباری ، فساد، بدحجابی و گناه در جامعه زیاد شود و از دشمن نباید انتظاری جز دشمنی داشته باشیم، امروزه آمریکا و همدستانش با ترفند های مختلف به دنبال فشار بر ملت و کشور ما هستند.


حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: ما در جنگ شاهد در هم شکستن ابهت ابرقدرت ها بودیم و در جنگ بود که تفکر بسیجی متولد شد و همین تفکر باعث شکوفایی استعدادهایی شد که در زمان طاغوت شاهد سرکوب آن بودیم و امروزه در برخی از علوم جز کشور های اول جهان هستیم و این مرهون رشادت های رزمندگان و جانبازان و شهداست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها