پیام تبریک هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه شهرستان دیلم

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس. فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع) شهرستان دیلم  با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۷۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

  • در این پیام، سرهنگ پاسدار اسلام مرادی تقارن هفته دفاع مقدس با ماه پیروزی خون بر شمشیر را الگو پذیری کربلای ایران اسلامی از نهضت سرخ عاشورا برشمرد.  
    متن پیام فرمانده سپاه ناحیه دیلم به شرح زیر می‌باشد.
    بسمه تعالی
    سی ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.
    اینجانب هفته دفاع مقدس را به محضر  خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان دیلم تبریک عرض می‌کنم و تقارن این هفته با ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را الگوپذیری از سیره آن امام همام و تاسی از نهضت سرخ حسینی می‌دانم.
    امیدوارم با عنایات ویژه حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری، عزت، سربلندی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی بیش از پیش محقق شود و همه مردم و مسئولان نظام در راه پاسداشت ارزش‌ها و پاسداری از راه پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز،   ثابت قدم باشند.
ارسال نظرات