خبرهای داغ:
اولین جشنواره خاطره عکس" گنج جنگ" به مناسبت هفته دفاع مقدس در شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۳۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
سعید قربانی دبیر برگزاری اولین جشنواره خاطره عکس" گنج جنگ" با بیان اینکه این جشنواره به همت حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا، پایگاه بسیج محمدرسول الله (ص) دهستان قلعه نو خرقان و حوزه هنری شهرستان شاهرود در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود افزود: این جشنواره عکس و خاطره با موضوعات دفاع مقدس و مناطق جنگی، دوران انقلاب اسلامی و فعالیت‌های انقلابی مرتبط و مدافعین حرم و فعالیت‌های مرتبط اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه عکس و خاطره ارسالی باید مرتبط با شهدا و رزمندگان شهرستان شاهرود باشد گفت: خاطره باید گویای عکس ارسالی باشد به صورتی که ماجرای مربوط به همان عکس را شرح دهد و از پرداختن به حواشی و اتفاقات در محل و زمانی غیر از عکس ارسالی خودداری شود.
قربانی با تاکید بر اینکه دبیرخانه جشنواره حق چاپ و نشر آثار را خواهد داشت بیان کرد: براش شرکت کنندگان محد. دیت سنی وجود ندارد و خاطره باید شامل حداکثر ۳۰۰ کلمه (یک صفحه آ. ۵) باشد و هر شخص می‌تواند حداکثر ۳ خاطره عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌توانند عکس و خاطره خود را همراه با مشخصات فردی از طریق پیام رسان واتساپ یا ایتا به شماره ۰۹۱۲۸۷۳۱۵۸۶ ارسال نمایند.
دبیر اولین جشنواره خاطره عکس" گنج جنگ" با اشاره به جوایز این جشنواره اظهار کرد: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای دو نفر، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای ۲ نفر و کارت هدیه ۱ میلیون ریالی برای ۵ نفر و جوایز ارزنده دیگر است.
وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۲۵ مهر ماه عنوان کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸ خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها