خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: اگر در جهان به اقتدار رسیده‌ایم، مدیون فرهنگ دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۲۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

اقتدار خود را مدیون فرهنگ دفاع مقدس هستیم/ استمرار انقلاب نیازمند حضور مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار مظاهر مجیدی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان‌های رزن و درگزین که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و باحضور مسئولان و نیروهای نظامی و بسیجیان در سپاه ناحیه رزن برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن اظهار داشت: زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) یکی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی است و اگر تکلیف خود را درباره ظهور بدانیم، آن وقت قدم‌های خود را محکم‌تر بر می‌داریم.

وی تصریح کرد: این سنت الهی است که آینده جهان ازآن مستضعفین است و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با اعتقاد به این سنت الهی، پیروزی‌های بزرگ دوران دفاع مقدس را رقم زدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تشریح مراحل مختلف جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، جوانان را به مطالعه خاطرات دفاع مقدس توصیه کردو گفت: در دفاع مقدس اتفاقاتی افتاد که در تاریخ جنگ‌های دنیا بی‌نظیر است و ما توانستیم با شعار «ما می‌توانیم» جنگ را در برابر ۳۴ کشور اداره کنیم.

وی در ادامه با برشمردن پیروزی‌های محور مقاومت در روزهای اخیر عنوان کرد: اگر در جهان به اقتدار رسیده‌ایم، مدیون فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

سردار مجیدی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا در حال افول و فروپاشی است، گفت: ما پرتوهای روشن طلوع حکومت جهانی مستضعفین را می‌بینیم و باید خود را برای تعریف جهانی منسجم، جدید و مصلح آماده کنیم و این را می‌توان در پیروزی‌های اخیرمردم مظلوم  یمن، سخنان سید مقاومت و حضور مقتدی صدر در ایام محرم در کنار رهبر انقلاب دید.

وی  حس خود باوری و باور به شعار «ما می‌توانیم»، مدیریت جهادی، اطاعت محض از اوامر رهبر انقلاب، ابتکار و خلاقیت جوانان، بصیرت و دشمن‌شناسی و در نهایت حضور  مردم در صحنه‌های مختلف را نیاز امروز جمهوری اسلامی و از درس‌های ارزشمند دفاع مقدس برشمرد و گفت: برای استمرار انقلاب راهی جز حضور مردم نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات