خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر کل امداد فارس از جمع آوری ۳۱ میلیارد تومان کمک‌های مردمی توسط مراکز نیکوکاری اسان فارس در شش ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۰۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس در آیین افتتاح سومین مرکز نیکوکاری شهرستان پاسارگاد که با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار شد؛ نقش این مراکز را در امر محرومیت زدایی بسیار پررنگ و بی بدیل برشمرد و گفت: مراکز نیکوکاری به عنوان پایگاه های مردمی به نیازمندان خدمت کرده و قطعا اثری ماندگار در محرومیت زدایی و کمک به محرومین به جا می گذارند.

بذرافشان اضافه کرد: سیاست های مراکز نیکوکاری می بایست به سمت خدمات ماندگار و پایدار همچون مسکن، اشتغال، جهیزیه و تامین مایحتاج ازدواج جوانان در کنار مباحث معیشتی گام بردارد.

وی در ادامه به نوع عملکرد مراکز نیکوکاری اشاره کرد و افزود: هیئت های عامل مراکز نیکوکاری به عنوان نمایندگان امداد افراد نیازمند را شناسایی و مساعدت های مردمی را بصورت وجوه نقد ، کالا و کمک های مستقیم خیرین به ولی نعمتان تقدیم می کنند.

مدیر کل امداد فارس در پایان از جمع آوری 31 میلیارد تومان کمک های مردمی توسط مراکز نیکوکاری اسان فارس در شش ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد  و گفت: مردم نیک اندیش شهرستان پاسارگاد از مبلغ مذکور، 329 میلیون و 500 هزار تومان به مراکز نیکوکاری این شهرستان کمک کردند.

شهرستان پاسارگاد با مرکزیت سعادت شهر در فاصله 110 کیلومتری شمال استان فارس قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها