رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی اعلام کرد: با توجه به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و لزوم تسهیل سفر زائران، طرح « نذر سفر» توسط این سازمان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۰۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

به گزارش  سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج؛ رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی اعلام کرد: با توجه به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و لزوم تسهیل سفر زائران، طرح « نذر سفر» توسط این سازمان اجرا می شود.
غلامرضا حسن پور با بیان این مطلب افزود: در این طرح که با همکاری اتاق اصناف ایران اجرا خواهد شد افرادی که تمایل دارند در زیارت حضرت سید الشهدا (علیه السلام) شریک باشند می توانند در صورت تمایل هزینه ایاب و ذهاب یک یا چند زائر را از شهر مبدا تا مرز بر عهده گیرند.
وی اظهارداشت: در این طرح اولویت با زائرینی است که از توان مالی کمی برخوردار بوده و یا زائر اولی هستند.
به گفته وی با اجرای این طرح افرادی که تمایل دارند به زوار اربعین خدمت نمایند، می توانند کرایه ایاب وذهاب یک یا چند نفر از زائران را از شهر مبدأ تا مرز پرداخت نمایند.
رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی تصریح کرد: بمنظور ارایه خدمات مناسب به زائران در این طرح ، کمیته ویژه اربعین توسط بسج اصناف ، اتاق های اصناف و همچنین بزرگان اصناف و بازار شهرستان و مسئولین مرتبط تشکیل شده است.
حسن پور در پایان اظهارداشت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت دراین طرح به بسیج اصناف و اتاق اصناف شهرستانهای خود مراجعه و در طرح “نذر سفر” مشارکت کنند.

ارسال نظرات