فرمانده سپاه رامسر مطرح کرد:

هفته دفاع مقدس در رامسر با بیش از 400 برنامه / سبک زندگی رزمندگان دوران دفاع مقدس،بهترین سبک زندگی است

فرمانده سپاه رامسر خبر از 400 برنامه اجرایی در هفته دفاع مقدس این شهرستان داد.
کد خبر: ۹۱۷۶۲۸۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ محمدرضا خمسیه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا از ۷۰ عنوان و بیش از ۴۰۰ برنامه اجرایی توسط حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت، ادارات و بسیج اقشار در هفته دفاع مقدس شهرستان خبر داد و گفت: برنامه هایی همچون صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نمایشگاه هفته دفاع مقدس، مراسم عهد با حسین توسط هیات رزمندگان اسلام، یادواره شهدا، زنگ انقلاب اسلامی در مدارس با حضور یادگاران دفاع مقدس، اردوهای جهادی، ویزیت رایگان، حضور عمومی رزمندگان و پاسداران در نماز جمعه، برگزاری مجمع یاد یاران با حضور رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی و برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: قطعاً برنامه ها را به کمک پیشکسوتان و با حضور فعال جوانان بسیجی پیش خواهیم برد تا بتوانیم نسل جدید و جوان با انگیزه انقلابی را در میدان های مختلف دارای تجربه کنیم.

او ۸ سال دفاع مقدس را یکی از صفحات پرارزش و گرانبهای تاریخ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: زندگی، رفتار، منش و خاطرات پر فراز و نشیب رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی برای هر انسانی می تواند درس زندگی باشد.

فرمانده سپاه رامسرمهمترین درس دوران دفاع مقدس و رمز پیروزی در شرایط فعلی را مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی و ظلم خواند و گفت: امروز دشمنان ما با چهره های اتو کشیده و دیپلماتیک در حال جنگ با مردم و انقلاب اسلامی هستند و هر روز با ایجاد تحریم های جدید و مدیریت افکار عمومی قصد ضربه به امنیت اجتماعی ما را دارند.

او در همین رابطه افزود:تلاش و کوشش جهادی مسئولان و خدمت‌رسانی ایثارگرانه به مردم باید سرلوحه کار همه مدیران دستگاه های شهرستانی باشد تا مشکلات مردمی رفع شود.

خمسیه در پایان با یادآوری این مطلب که هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس متعلق به همه آحاد و اقشار مردم است خاطر نشان کرد:ما خادمان خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان در تلاش هستیم تا یاد آن دوران طلایی را در جامعه گسترش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها