نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

مقاومت تنها راه پیروزی بر مستکبران است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به درس‌های دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که مقاومت و ایستادگی تنها راه پیروزی بر مستکبران است.
کد خبر: ۹۱۷۶۲۸۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گیلان در رشت ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با تمام وجود در برابر هجمه مستکبران ایستادگی کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سبب امیدواری بسیاری از ملت‌های جهان شده بود عنوان داشت: دشمنان در دوران دفاع مقدس تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفت اما نمی دانست که این انقلاب از جانب خداوند متعال حمایت می‌شود.

 

آیت‌الله فلاحتی حمله به آرمان‌های انقلاب اسلامی را هدف مستکبران دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) توانست شاخ غول استکبار را شکسته و آن را مغلوب کند.

 

امام جمعه رشت با اشاره به درس‌های دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که مقاومت و ایستادگی تنها راه پیروزی بر مستکبران است.

 

وی با اعلام اینکه امروز کشورهایی مانند یمن و همچنین مسلمانان مظلوم کشمیر خود را تابع انقلاب اسلامی می‌دانند گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی می‌دانند که نمی‌توانند در برابر عظمت ملت ایران ایستادگی کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان انقلاب اسلامی را الگوی ملت‌های مظلوم دانست و افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس باید همواره مورد توجه مسئولان باشند و به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار