فرمانده سپاه دهگلان در نشست با اصحاب رسانه؛

هفته دفاع مقدس سمبل ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر جبهه استکباراست/ برگزاری ۸۰ برنامه فرهنگی ومحرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان گفت:هفته دفاع مقدس سمبل ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر جبهه استکباراست.
کد خبر: ۹۱۷۶۲۷۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان درنشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس با محوریت شعار ما "پیروزیم" اظهار داشت: مردم شهرستان دهگلان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی با ایستادگی و استقامت در برابر انواع تهاجمات رژیم بعثی دین خود را به انقلاب ادا کردند بطوریکه می‌توان گفت: صبر و استقامت مردم دهگلان در طول دوران دفاع مقدس بی نظیر است.

وی در ادامه سخنان خود امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون شهداء دانست و گفت: به برکت خون شهداء امروز امنیت پایدار مردمی در کشور برقرار است و مردم بصیر و انقلابی شهرستان دهگلان هم در ایجاد و تداوم این امنیت مهمترین سهم را دارند.

محمد امانی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس سمبل ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر جبهه استکباراست، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شاهد است.

فرمانده سپاه دهگلان با بیان اینکه دفاع مقدس برای مردم ایران اسلامی درس‌های بسیار اساسی داشته است، اظهارکرد: اولین درسی که باید از دوران هشت سال دفاع مقدس بیاموزیم این است که تا زمانی که با سلاح ایمان و تقوا و با انسجام و همراه با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب باشیم می‌توانیم بزرگترین قدرت‌ها را به زانو درآوریم.

وی در ادامه گفت: هرچند در زمانی جنگ نظامی بر این ملت تحمیل شد و امروز به لطف خداوند متعال و با مجاهدت ملت ایران، دشمنان از جنگ نظامی با ما مأیوس شده اند؛ اما این نبرد همچنان در عرصه‌های اقتصادی و سایر جبهه‌ها ادامه دارد و ما باید همواره آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان حفظ کنیم.

سرهنگ امانی گفت:در هفته دفاع مقدس ۸۰ عنوان برنامه فرهنگی با ۳۰ برنامه شاخص توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان برگزار می‌شود.

وی افزود: اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواد‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، دیدار با ائمه جمعه وجماعات، غبار روبی مزار شهدا از برنامه شاخص است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان دهگلان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات