برگزاری مجمع سرمربیان حوزه‌های مقاومت بسیج سرخه+تصاویر

مجمع سرمربیان حوزه‌های مقاومت بسیج سرخه برگزار شد
کد خبر: ۹۱۷۶۲۶۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام والمسلمین طوسی مدیر تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه استان سمنان در مجمع سرمربیان حوزه‌های مقاومت بسیج ویژه خواهران و برادران با اشاره به اینکه برگزاری حلقات صالحین یک امر تربیتی و تشکیلاتی می‌باشد گفت: این کار نیاز به برنامه ریزی دارد و باید حلقات ما به طور درست و اصولی برگزار شود. از سویی رسیدگی به وضعیت مربیان و سرگروه‌ها نیز حائز اهمیت است، این بدان معناست که مربیان و سرگروه‌های ما باید مطالعات بیشتری داشته و از طرفی اطلاعاتی مفید و کارا برای اداره هرچه بهتر حلقات از جانب ما به آن‌ها منتقل شود.
وی با بیان اینکه اهتمام ویژه‌ای باید به بخش خروجی برنامه‌های تربیتی داشته باشیم افزود: خروجی ما همین حضور گسترده نوجوانان و جوانان در حلقات صالحین و از طرفی ایفای نقش موثر آنان در هریک از جلسلت حلقات صالحین می‌باشد. هرچه حلقات ما برپارتر و مشارکت اعضا یک حلقه در اداره و برگزاری حلقه بیشتر باشد و از نظرات و اندیشه‌های اعضای آن استفاده شود مسلما تمایل به حضور در حلقه و حتی مشارکت در سایر برنامه‌های پایگاهی نیز بیشتر خواهد شد.
مدیر تعلیم و تربیت بسیجیان باتوجه به درخواست سرمربیان خاطرنشان کرد: پشتیبانی از برنامه‌های قابل اجرا در سطح حلقات صالحین خصوصاً برنامه‌های تشویقی از یک سو و برگزاری دوره‌های توانمندسازی مربیان و سرگروه‌ها از سویی دیگر در بالا بردن سطح حلقات و پربارتر شدن آن موثر خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار