خبرهای داغ:
فرماندار میانه اظهارداشت: امنیت کنونی و سرافرازی جامعه اسلامی ایران مدیون و مرهون جانفشانی و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۷۶۲۶۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی در اولین گردهمایی رزمندگان گروهان دوشکای لشکر ۳۱ عاشورا، حرکت خودجوش و محوری هیئت رزمندگان در هفته دفاع مقدس را آغاز خوبی برای گرامیداشت این هفته خواند.

وی با تاکید بر اینکه ارزشها و باورهای دوران دفاع مقدس باید در قاب یادواره ها و برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی به نسل های آتی انتقال داده شود، افزود: با توجه به هجمه های عظیم دشمنان بر علیه انقلاب و نظام باید به کیفیت و اثربخشی تمامی برنامه ها بویژه برنامه های هفته دفاع مقدس بپردازیم.

مشایخی همچنین بر لزوم هوشیاری هر چه بیشتر در مقابل هجمه های وارده برای دوری از هرگونه صدمه و آسیب به باورها و ارزش های والای انقلاب و نظام تاکید کرد و گفت: شهادت طلبی راه ایستادگی در برابر استکبار است و باید در راستای ترویج این فرهنگ و تحقق منویات مقام معظم رهبری بکوشیم.

وی به تقدیم شهدای غیر نظامی از میانه نیز در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدای مدارس زینبیه و ثارالله و شهیدان بی دفاع از مردم میانه سند مظلومیت ملت ایران هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها