فرمانده سپاه میانه در گفتگو با «بسیج»:

دفاع مقدس خودباوری جوانان را تقویت کرد

فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه ما در جنگ نابرابر هشت ساله، هزینه های بسیاری را متحمل شدیم، اظهارداشت: ولی دستاوردهایی بی شمار به دست آوردیم که فراهم شدن زمینه رشد کمالی جوانان و تقویت اعتماد به نفس آن ها از مهمترین این دستاوردهاست.
کد خبر: ۹۱۷۶۲۵۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳

حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ورود جدّی به بحث دفاع مقدس را امری ضروری و تکلیف و وظیفه ای بزرگ بر دوش آحاد مردم و مسئولان دانست.

وی افزود: رزمندگان اسلام در گام نخست انقلاب، با ایثار و رشادت خود از شرف و نوامیس کشور دفاع کردند و نگذاشتند بیرق و علم اسلام و انقلاب بر زمین بیافتدو اکنون وظیفه ماست که با حفظ وحدت، تلاش و مقاومت در سایه ولایت، ثمرات و دستاوردهای گام دوم انقلاب را باشکوهتر و با عظمت تر از گام اول بکنیم.  

   محمّدی با تاکید بر اینکه آنچه کشور ایران و رزمندگان ما را در برابر دشمن تا بن دندان مسلح، پیروز میدان کرد و آن ها را قوی و مقتدر نمود، معنویت بود، یادآور شد: مراقب باشیم که این معنویتی که در آن روز به برکت طهارت و صفای باطنی از دل جوانان کشور، جوشان و خروشان بود امروز به سبب غفلت از توطئه ها و سیاستهای پنهانی و خاموش دشمن به حلقه ای مفقوده تبدیل نشود.

   فرمانده سپاه میانه با اشاره به اینکه ده ها برنامه متنوع، نوآورانه و مبتکرانه در طول هفته دفاع مقدس توسط سپاه میانه اجرا خواهد شد، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اجرای برنامه های خدمات رسانی را از اولویت برنامه های این هفته خواند.

محمدی برگزاری طرح شهید رهنمون، آبروی محله، یادواره شدا، نمایشگاه های دفاع مقدس، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی، شب شعر، محافل انس با قرآن و همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت را از جمله مهمترین این برنامه ها برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار