خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، شناخت سبک زندگی شهدا از زبان والدین شهدا را مهم‌ترین اسناد شفاهی به نسل‌های بعدی انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۷۶۲۵۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با خانواده شهیدان  یوسفی‌منیر، افزود: نسل‌‌های بعدی انقلاب برای شناخت سبک زندگی شهدا و پی بردن به عظمت انسانی و معنوی شهدا و علت ایثار و ازجان‌گذشتگی آن‌ها نیازمند کسب اطلاعات هستند و زندگینامه شفاهی و مستند شهدا، از زیان مادران و پدران شهدا از مهم‌ترین اسناد در این حوزه است.
وی با اشاره به اینکه امنیت، اقتدار و صلابت نظام مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است بیان کرد: شناخت شرایط فعلی جامعه و داشتن الگوی تربیتی و فرهنگی برای معرفی به جوانان و آتیه سازان میهن اسلامی، تنها سلاح کارساز مقابله با تهاجم فرهنگی است.
حجت الاسلام آل هاشم در دیدار با جانباز سرافراز «غلامعلی فعله فرخاد» نیز با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: برای حفظ ایمان و اعتقاد نسل جوان به‌عنوان ستون‌های اصلی نظام، باید در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه پرافتخار شهدا ثابت‌قدم ماند.

حجت‌الاسلام‌ آل هاشم به‌اتفاق عباس پورحسن مدیرکل بنیاد آذربایجان‌شرقی، در آستانه هفته دفاع مقدس با پدر شهیدان احمد و محمد یوسفی‌منیر و جانباز غلامعلی فعله فرخاد دیدار و گفتگو کرد.
شهید «احمد یوسفی‌منیر» متولد 30 شهریور 1345 در 27 شهریور 1366 در منطقه عملیاتی دوهزارپا و برادر عزیزشان شهید «محمد یوسفی منیر» متولد هشتم خرداد 1349، در 24 اسفند 1363 در شرق دجله به فیض شهادت نائل شدند.

ارسال نظرات