لزوم سلامت اخلاقی رانندگان سرویس مدارس

رئیس پلیس راهور این استان گفت: سلامت اخلاقی رانندگان سرویس‌های مدارس که نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارد یکی از شاخص‌های مهمی است که باید با حساسیت و نگاه ویژه‌ای انتخاب شوند.
کد خبر: ۹۱۷۶۲۱۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
اسماعیل خوشوقت افزود: راننده خودروی حامل دانش آموز که مثلا سیگار می‌کشد یا واژه‌های نامناسبی را بر زبان جاری می‌کند عملا به داشن آموزان این گونه رفتار‌ها را آموزش می‌دهد.
وی ادامه داد: در مواردی که والدین دانش آموزان با سرویس‌های شخصی دانش آموز را به مدرسه می‌برند در مسیر خانه تا مدرسه گاهی به دلیل نبود وقت در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سهل انگاری می‌کنند که این امر نقش مهمی در کوتاهی نسل آینده در پایبندی به قانون دارند.
سرهنگ خوشوقت گفت:طرح ترافیکی ویژه مدارس کهگیلویه و بویراحمد در ۱۵ روز اول سال تحصیلی در مدارسی که در مسیر‌های شلوغ قرار دارند اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: براساس این طرح پلیس در محل‌های مورد نظر حاضر می‌شود تا به روان سازی ترافیک کمک کند.
آقای خوشوقت خط کشی معابر مقابل مدارسی که دانش آموزان باید عرض خیابان را طی کنند از دیگر راهکار‌های امنیت جانی دانش آموزان است که از سوی متولیان انجام می‌شود.
رییس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ نفر در جاده‌های درون شهری کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داده اند از والدین خواست حساسیت ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.
ارسال نظرات