فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی خبر داد:

اجرای ۳۲ عنوان برنامه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مشهد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی از اجرای ۳۲ عنوان برنامه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۶۲۱۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار حمید غلامی  گفت: ۳۵ پایگاه مقاومت بسیج زیرمجموعه این حوزه بسیج فعالیت می‌کنند که در هفته دفاع مقدس میزبان برنامه‌های مختلفی خواهند بود.

وی با بیان اینکه آذین‌بندی محیطی مناسب با ایام سوگواری اباعبدالله (ع) و هفته دفاع مقدس از نخستین برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود، تصریح کرد: نصب بنر و پوستر، ایجاد سنگر در درب ورودی و تزئین آن با پرچم مشکی یا حسین (ع)، نصب عکس شهدا به همراه معرفی‌نامه‌ای از زندگی یا وصایای شهدا در راهرو یا تابلوی اعلانات از دیگر برنامه‌های ابتدایی این هفته خواهد بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی از برپایی دو نمایشگاه کتاب و عکس در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی و مزار شهدای خواجه‌ربیع برپا خواهد شد.

غلامی از حضور بسیجیان آستان قدس رضوی در غبارروبی مزار شهدای مدفون در حرم مطهر و خواجه‌ربیع سخن گفت و اذعان کرد: تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا نیز در راستای تکریم مقام شامخ شهدا و خانواده آن‌ها برای این هفته برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در این ایام مراسم‌های خاطره‌گویی رزمندگان و ایثارگران را خواهیم داشت، افزود: بیان وصایای شهدا در بین نماز‌های جماعت به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی به ملبس شدن بسیجیان با لباس فرم بسیج در محل کار خود اشاره و بیان کرد: زیارت امام رضا (ع) به نیابت از شهدای دفاع مقدس توسط بسیجیان آستان قدس رضوی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

غلامی برگزاری سخنرانی بصیرتی، مسابقات فرهنگی، جلسات در خصوص تبیین گام دوم انقلاب و برگزاری کلاس اخلاق کارمندی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: همچنین میز خدمت در مناطق محروم مشهد و استفاده از مدیران و کارشناسانی جهت پاسخگویی و حل مشکلات آن‌ها را برای این هفته پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خواهران و برادران بسیجی، اذعان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که برای این هفته پیش‌بینی شده می‌توان از مسابقات مقاله‌نویسی در مورد دفاع مقدس با محوریت قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و روایات ائمه‌معصومین (ع) نام برد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی اهداء خون را یکی دیگر از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: برگزاری اردوی خانوادگی و کوهپیمایی، شرکت در نماز جمعه و ایجاد ایستگاه صلواتی و پخش شربت و شیرینی نیز برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

غلامی در پایان ابراز کرد: در این هفته درج سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را با موضوع هفته دفاع مقدس در سر برگ نامه‌های اداری آستان قدس رضوی خواهیم داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها