جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج و همچنین ستاد مدیریت بحران در این رابطه، بیان داشت: برای عملیاتی شدن این تفاهم نامه نیاز به ارائه آموزش‌های لازم به نیرو‌های بسیج و گردان‌های سطح استان و همچنین تجهیز آن‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۷۶۲۰۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حبیب الله توکلی  امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان گفت: مقرر شد که یک تفاهم نامه همکاری بین سپاه و مدیریت بحران استان برای امداد رسانی و ارائه خدمات در زمان بحران، منعقد شود.

وی افزود: سپاه حضرت ابوالفضل(ع) قرارگاههای متعدد دارد و با گردان های مختلفی در حوزه های گوناگون در سطح استان فعالیت دارند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد:  در سطح استان ۵۵ گردان بیت المقدس فعالیت دارند و می توان از این ظرفیت برای بحث امداد و نجات در زمان بحران استفاده کرد.

سردار توکلی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج و همچنین ستاد مدیریت بحران در این رابطه، بیان داشت: برای عملیاتی شدن این تفاهم نامه نیاز به ارائه آموزش های لازم به نیروهای بسیج و گردان های سطح استان و همچنین تجهیز آنها وجود دارد.

وی، تاکید کرد: در این رابطه دستگاههای امداد رسان مانند هلال احمر می توانند ورود پیدا کنند تا بتوان از ظرفیت نیروهای بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در هنگام بحران استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات