خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : امروز امامت جمعه به عنوان یک شبکه عظیم و گسترده اثر گذار در کشور است مسئولیت بسیار حساس و مهمی برعهده دارد .
کد خبر: ۹۱۷۶۱۷۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مسؤول جدید و قدیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان کرمانشاه که با حضور حجت‌الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور برگزار شد، اظهار داشت: مردم ائمه جمعه را با دقت زیادی زیر نظر دارند و از آن‌ها الگو می‌گیرند و از همه مهمتر از همه تحت نظارت خداوند متعال هستیم پس باید همواره مراقب اعمال و گفتار خود باشیم و فضای اسلامی را در شهر تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ تحمیلی علیرغم تمامی سختی‌ها و خون‌هایی که تقدیم شد یک گنج عظیم بود و به برکت خون شهدا است که امروز رهبر ما با این اقتدار در مقابل ابرقدرت‌ها موضع می‌گیرد و جمهوری اسلامی به این عزت و قدرت در سطح منطقه و جهان رسیده است.

وی افزود: هرکس که در جمهوری اسلامی مسؤولیت و وظیفه‌ای دارد باید شکرگزار خداوند متعال باشد و از این موقعیت الهی در راه خدمت به دین و حکومت اسلامی نهایت استفاده را ببرد و برای آخرت خود توشه جمع کند.

علما مسؤولیت امام جمعه را مسؤولیتی بسیار حساس و مهمی دانست و افزود: امروز امامت جمعه یک شبکه عظیم و گسترده و اثرگذار در کشور است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در ادامه دفاع مقدس را یک حادثه بزرگ و معجزه الهی دانست و اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت از گنجینه‌های دفاع مقدس که در سایه آن ملت به عزت و بزرگی رسید.

سرداربهمن ریحانی با اشاره به وحدت مردم استان با داشتن گرایش و سلیقه‌های متفاوت زیر سایه و هدایت آیت‌الله علما، افزود: هجمه‌ها دشمن همواره تفکرات انقلابی، اعتقادی و فرهنگی را نشانه می‌گیرید از آن‌جا که در چهره‌های انقلابی متعهد در خط نظام و انقلاب همچون جامعه روحانیت این تفکرات موج می‌زند، لذا بیشترین هجمه دشمنان به سمت آن‌ها است.

گفتنی است، در این آئین از خدمات حجت‌الاسلام جواد کرمی مسؤول سابق شورای سیاستگزاری ائمه جمعه در استان تقدیر شد و حجت‌الاسلام سید محمدحسین ضیغمیان به‌عنوان مسؤول جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان معارفه شد.

ارسال نظرات