فرمانده سپاه سوادکوه شمالی خبر داد:

اجرای 350برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس/ اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی از اجرای بيش از 350 عنوان برنامه متنوع فرهنگي و ورزشي در هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۶۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹

برگزاری 350برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس/ اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، احمد شعبانی فرمانده سپاه سوادکوه شمالي ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدّس،از اجرای بيش از 350 عنوان برنامه متنوع فرهنگي و ورزشي در سطح پایگاه های مقاومت خبر داد و گفت: 65 عنوان برنامه شهرستانی نیز برای این هفته پیش بینی شده است.

 به گفته شعبانی عطر افشاني وغبارروبي مزار شهدا، برگزاری یادواره شهداء در سطح حوزه های مقاومت، برگزاری گردهمایی فعالان عرصه فضای مجازی ، تجلیل از ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس ادارات و نهاد ها، برنامه شهید آبروی محله از جمله برنامه های این هفته است .

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در ادامه افزود:با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز بازگشایی مدارس، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس از دیگر برنامه هایی است که اجرا می شود.

شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود  دفاع مقدّس را مرهون تلاش وايثارگري ایثارگری شهدا و رزمندگان دانست و اضافه کرد: شهدا و ایثارگران الگويي براي نسل سوم وچهارم انقلاب اسلامي هستند.

شعبانی در ادامه با تاکید بر عظمت هفته دفاع مقدس افزود: ملت ما به تاريخش مي بالد و  گراميداشت اين هفته فرصتی براي انتقال فرهنگ  ايثار و شهادت  در نسل های سوم و چهارم انقلاب است.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس با اشاره به شکست سخت ايادي استکبار جهاني در جنگ هشت ساله گفت: امروز دشمن براي مقابله با جمهوري اسلامی به جنگ نرم  فرهنگي و  رواني روي آورده است که نياز به بصيرت افزايي جوانان دارد.

فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه شمالی در پایان ضمن قدردانی از کميته های شهرستانی بویژه، امام جمعه و فرماندار شهرستان خطاب به خبرنگاران گفت: خبر یک عرصه و کار جهادی است که به فرموده مقام معظم رهبری اگر ما خدمات نظام جمهوری اسلامی را به مردم ارائه کنیم مردم به نظام امیدوار می شوند که این وظیفه خبرنگاران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار