خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی از اجرای 400 برنامه حول 40 محور اساسی در تمام رده‌های این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۵۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس که با حضور  اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تنها راه مقابله با دشمنان ایستادگی و مقاومت است؛ پس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط رسانه‌ها و فضای مجازی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای استفاده بهتر از ظرفیت رزمندگان، ایثارگران و جانبازانی است، که در راه اسلام و قرآن جانفشانی کردند.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانشگاه بزرگ ایثار و شهادت است، به طوری که رزمندگان و شهدا استادان این دانشگاه به حساب می‌آیند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی در ادامه با اشاره به شعار «ما پیروزیم»، گفت: این شعار آغازگر ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که با صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شروع می‌شود.

وی ابراز داشت: میثاق نیروهای مسلح با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهیدان از دیگر برنامه های این هفته به حساب می‌آید.

عیوضلو همچنین با اشاره به مسجدمحور بودن برنامه‌ها،گفت: 200 برنامه تحت عنوان «مسجد، سنگر مقاومت» همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

وی از نواختن زنگ مقاومت در مدارس خوی خبر داد و اظهار داشت: همزمان با این هفته راویان و فرماندهان دوران دفاع مقدس با حضور در مدارس و مساجد روایتگری خواهند کرد.

این مسوول با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی، گفت: خانه عالم روستاهای قینرلو و ایواوغلی به ارزش 300 میلیون تومان از اعتبارات سپاه در این هفته با حضور مسئولین استانی و شهری افتتاح می‌شود.

وی تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، اعزام تیم‌های درمانی شهید رهنمون به حاشیه شهر، برگزاری نشست‌های سبک زندگی، فضای مجازی و تحکیم خانواده، نمایشگاه هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات بومی محلی، حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه، سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه‌های نماز جمعه و تجلیل از پیشکسوتان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات