خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس،

مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های استان سمنان در شاهرود+ تصاویر

مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه‌های استان سمنان گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده یاد میثم محبوبی به میزبانی شهرستان شاهرود به مدت یک روز در سالن شهید اکبری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۳۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه‌های استان سمنان گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده یاد میثم محبوبی به میزبانی شهرستان شاهرود به مدت یک روز در سالن شهید اکبری برگزار شد.
در این مسابقات در رشته فیزیک، تیم شاهرود با ۸۱ امتیاز، تیم گرمسار با ۷۴ امتیاز و تیم سمنان با ۶۲ امتیاز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته بادی کلاسیک، تیم گرمسار با ۱۰۴ امتیاز، تیم شاهرود با ۹۲ امتیاز و تیم سمنان با ۴۷ امتیاز مقام‌های اول تا سوم را از آن خود نمودند.
در رشته بادی بیلدینگ، تیم گرمسار با ۱۱۴ امتیاز، تیم شاهرود با ۸۰ امتیاز و تیم سمنان با ۶۹ امتیاز مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در پرورش اندام (جوانان) نیز تیم شاهرود با ۲۷ امتیاز مقام اول و تیم‌های گرمسار با ۲۵ امتیاز و سمنان با ۲۰ امتیاز عناوین دوم و سوم را کسب نمودند.
در این مسابقات استاد حمید رضا ملکی، محمد اسماعیل تجلی، مهدی صداقت، حسن صباغ، ابراهیم صابری، امیر رضایی و ابوالفضل آجودانی به داوری پرداختند.
این مسابقات به همت هیئت پرورش اندام شهرستان شاهرود و اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها