مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام رفیعی گفت: دفاع مقدس ما در امتداد عاشورا و راه امام حسین (ع) است و این مسیر همیشگی و چراغ راه امروز ملت آزادی خواه ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۰۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان حجت الاسلام سیدحسن رفیعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کمیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفتگو با بسیج توكل بر خداوند را رمز پيروزي رزمندگان دانست و گفت: با توکل و اعتماد به خدا ملت فداکار ،دلیر ، شجاع و عاشق امام حسین (ع) و اهل بیت(ع) هیچ گاه آسیبی نخواهند دید و رزمندگان دوران دفاع مقدس اين توكل و اعتماد به خداوند را باور داشتند.

وی گفت: تمام شهدا از امام حسین (ع) و شهدای کربلا درس جانبازی آموخته بودند و اگر لحظه به لحظه دفاع مقدس و لحظه به لحظه زندگی شهدا در عرصه دفاع مقدس را بخوانیم مملوء از شجاعت، ایثار، فداکاری و جانبازی، غیرت، شرافت و مردانگی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کمیجان گفت: دشمنان از توان و تجهيزات ايران و محور مقاومت بيمناك هستند و ميخواهند با ايجاد جنگ رواني اين دستاورد ها را خنثي كنند  كه اقدامات دشمن در اين زمينه به شكست منجر خواهد شد.

وي  خاطر نشان كرد : امروز دشمن در جنگ اقتصادي به مقابله با ايران اسلامي پرداخته و با ايجاد جنگ رواني در صدد نا آرامي در داخل كشور ميباشد .

حجت الاسلام رفیعی گفت : دشمنان انقلاب اسلامي به دنبال سياه نمايي وضعيت كشورهستند و در اين فضاي غبارآلود تلاش ميكنند كه نسل جوان كشور را از واقعيت هاي دوران جنگ تحميلي محروم كنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کمیجان دوران جنگ را تمام نشدني دانست و گفت : جنگ با دشمن به اتمام نرسيده ، بلكه دشمنان با ابزارهاي مختلف ازجمله جنگ اقتصادي به دنبال ضربه زدن به امنيت و آرامش رواني جامعه هستند .

وی در پایان گفت : تنها راه پيروزي درمقابل دشمنان، توكل و اعتماد به خداوند متعال ميباشد و درادامه ميتوان با همت مسئولان و برنامه ريزي مناسب جلوي جنگ اقتصادي دشمنان ايستادگي نمود و مردم تجربه ايستادگي در مقابل استكبار را در دوران دفاع مقدس به خوبي تجربه نمود و ما پيروز ميدان شديم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات