به مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان با حضور رئیس و اعضاء و مدیر سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۸۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران و معماری  خبرگزاری بسیج ، به مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان با حضور رئیس و اعضاء و مدیر سازمان برگزار شد .
در این جلسه ابتدا مدیر سازمان مهندس برزگر ضمن عرض خیر مقدم به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس و موضوعات جلسه هیئت اندیشه‌ ورز پرداخت. در ادامه اعضای محترم جلسه بر استفاده از ظرفیتهای موجود و هم افزایی در راستای پویایی هرچه بیشتر تاکید و راهکارهای ارزشمندی در رابطه با موضوعات مورد بحث از جمله برنامه های توانمند سازی وایجاد انگیزه، بازدیدهای علمی اعضاء ، میز خدمت جهادی و چگونگی اجرای مطلوب ، برنامه های دیدار با خانواده شهدا ، نشستهای علمی وفرهنگی و ... در هفته دفاع مقدس ، برنامه های چهل سالگی بسیج در هفته بسیج امسال ، راهکارهای استفاده موثر از خروجی کارگروهها و ... ارائه و بیان نمودند.
در پایان رئیس کارگروه مهندس نجفی ضمن تاکید بر اهمیت نیروی انسانی به کیفیت و کمیت در کنار همدیگر اشاره و داشتن برنامه ، بویژه اقدامات میدانی بسیار مهم دانستند و مناسبتها بویژه هفته دفاع مقدس و ایام محرم را گرامی داشتند .

ارسال نظرات