جانشین سازمان بسیج زنان کشور بیان داشت: بسیج خواهران در عرصه فرهنگی با ترویج عفاف و حجاب در فضای مجازی و حقیقی بطور جدی تلاش می کند.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۷۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جانشین مسئول سازمان بسیج زنان کشور در بازدید از فعالیت‌های خواهران حوزه‌ها و پایگاه‌های سپاه ناحیه ابوذر مشهد مقدس اظهار داشت: نباید فراموش کنیم دشمن به هر جهت با تناسب فعالیت ما بسیجیان دست در دست هم باتمام قوا برای ساقط کردن نظام اسلامی از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که بسیج چه رویکردی را در رابطه با جنگ نرم و اسیب‌های فضای مجازی در پیش گرفته است، گفت: بسیج نیروی برآمده از انقلاب است و یک وجهی کار نمیکند و هر جا نیاز باشد قطعا حضور خواهد داشت. بسیج خواهران در عرصه فرهنگی با ترویج عفاف و حجاب در فضای مجازی وحقیقی تلاش می‌کند تا جوانان را آگاه کند.

وی تصریح کرد: ما سعی داریم نهایت تاثیر گزاری را داشته باشیم. ماآماده ایم تا کار‌های فرهنگی عمیق اعتقادی و بینشی در این حوزه انجام بدهیم.

جانشین مسئول سازمان بسیج کشور گفت: جبهه استکبار و آمریکا رو به افول است و این را ما عینا میبینیم. دشمن درهجمه اخیر باتمام قوای فکری، اقتصادی، اعتباری، مالی و کمک برخی از کشور‌های همسایه که زیر نفوذ آن قرار دارند مشترکا تلاش میکنند تا مردم را به کف خیابان بیاورند و مقابل نظام قرار دهند و از کوچکترین مسئله در دنیای واقعی ومجازی دریغ نمیکنند.

وی افزود: به لطف خداوند و عنایت بقیه الله و رهنمون‌های مقام عظمای ولایت وتیز بینی و  ذکاوت ایشان در جامعه و جهان اسلام نقشه‌های آنان برملا و با شکست مواجه می‌شود.

جانشین مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: بحث مقاومت بسیار مهم وضروریست تا جایی که در قرآن نیز به آن اشاره شده است و رهبر کبیر انقلاب با مقاومت واستعانت به آیات الهی توانست این انقلاب رابه پیروزی برساند و مقام معظم رهبری با به کار گیری همین تئوری و نه گفتن در مقابل استکبار توانستند این انقلاب را به پیش ببرند و ان شاء الله پرچم کشورمان را به دست صاحب اصلی خود تحویل خواهیم داد.

وی افزود: تلاش شما بسیجیان و انقلابیون و مردم ایران باعث شد تا جبهه حزب الله و حشد شعبی با اقتدا به تلاش و  مقاومت شما بتوانند در برابر دشمنان به پیروزی دست یابند و میبینیم که مردم یمن با کم‌ترین امکانات در مقابل ال سعود و دشمنان مقاومت میکنند و این همان استقامت ومقاومت در برابر ظلم واستکبار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها