خبرهای داغ:
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری چهار مانور عملیاتی اصلاح فیدرهای بحرانی برق در ملایر گفت: در این مانورها بیش از 76 کیلومتر از خطوط شبکه برق اصلاح و مقاوم‌سازی شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۶۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

برگزاری 4 مانور عملیاتی اصلاح فیدرهای بحرانی در ملایرفریبرز امیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: در راستای ارتقا وضعیت شبکه برقرسانی شهرستان ملایر از مرداد ماه سال جاری تاکنون چهار مانور عملیاتی اصلاح فیدرهای بحرانی برگزار و بیش از 76 کیلومتر از خطوط شبکه برق اصلاح و مقاوم‌سازی شد.

وی با اشاره به بحران‌های جوی سال‌های گذشته و شرایط بد آب و هوایی که منجر به قطع برق و اختلال در خدمت‌رسانی به مردم شهرستان شد، افزود: برنامه‌ریزی شده تا پایان سال جاری 17 مانور عملیاتی برای اصلاح فیدرهای بحرانی و فرسوده در اقصی نقاط شهرستان ملایر در راستای اصلاح و مقاوم‌سازی 570 کیلومتر از خطوط توزیع برق انجام شود تا در فصول سرد سال و در شرایط سخت آب و هوایی احتمال قطعی و اختلال در شبکه توزیع برق به حداقل ممکن برسد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر با اشاره به مانورهای عملیاتی انجام شده تصریح کرد: مانور عملیاتی فیدر بحرانی طاسبندی با مشارکت 19 اکیپ عملیاتی به طول 20 کیلومتر و در مدت زمان 4.5 ساعت اصلاح و بازسازی شد.

وی ادامه داد: دومین مانور در منطقه شاملو به طول 10 کیلومتر با مشارکت 18 اکیپ انجام و فیدرهای حادثه‌خیز و بحرانی اصلاح و مقاوم‌سازی شد.

امیدی یادآور شد: سومین مانور در منطقه علوی با همکاری و مشارکت 9 اکیپ عملیاتی از واحدهای عملیاتی استان به همراه 10 اکیپ عملیاتی شهرستان ملایر برگزار شد که طی آن 24 کیلومتر از نقاط بحرانی فیدر علوی مورد بررسی، اصلاح و مقاوم‌سازی قرار گرفت.

وی ابراز داشت: در مانور اخیر نیز که در منطقه جوزان شهرستان برگزار شد 10 اکیپ عملیاتی از استان و 10 اکیپ از شهرستان ملایر حضور داشتند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر افزود: در این مانور عملیاتی 23 کیلومتر از خطوط برق در مدت زمان 4 ساعت و توسط فعالیت بیش از 80 نفر سیمبان و نیروهای فنی- تخصصی مورد بازبینی و رفع نواقص قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات