معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان :

عملیات بیت المقدس در شهرستان دورود بازسازی می‌شود/ برگزاری یادواره شهدای بسیجی در لرستان

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: به منظور انتقال فرهنگ جهاد و شهادت هر ساله در یکی از شهرهای استان یکی از عملیات های دفاع مقدس بازسازی می شود، امسال بازسازی عملیات بیت المقدس را در دورود خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۶۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ علی حسین پازدار  امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با اشاره فرمایشات امام خمینی (ره)پیرامون دفاع مقدس اظهار داشت: امام خمینی(ره) می فرماید «ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر کردیم و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم».

وی با بیان اینکه دفاع ما به واسطه دفاع از ارزشها و فضیلت ها مقدس شد، تصریح کرد: دوران دفاع مقدس نشان داد که با وحدت و انسجام می شود در مقابل دشمن ایستاد و می شود با حداقل امکانات از باورها و داشته های خود دفاع کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  با بیان اینکه در این هفته باید از همه نقش آفرینان دفاع مقدس  و کسانی که رشادت کردند، از مردم و جانبازان و خانواده شهدا  تقدیر کرد گفت: وحدت و همدلی از رموزموفقیت ما در دفاع مقدس بود، در هفته دفاع مقدس نقش همبستگی، وحدت و همدلی را در پیشبرد اهداف انقلاب تبیین خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین قدرت دفاعی کشور در زمان گذشته، حال و اینده است.گفت: از اهدافی که در این هفته دنبال می کنیم تبیین نقش بی بدیل بسیج است و تکریم خانواده شهیدان گرانقدر و جانبازان عزیز و ایثارگران در هفته دفاع مقدس در دستور کار است.

 پازدار عنوان کرد: برابر تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح، مسئولیت اجرای برنامه های دفاع مقدس یک سال توسط ارتش  و یک سال با سپاه انجام میگیرد که امسال مسئولیت در کل کشور با سپاه پاسداران است و از خرداد  ماه امسال جلسات متعدد درون سازمانی و هماهنگی با دیگر نهادهای انتظامی و نظامی برای برگزاری برنامه های دفاع مقدس برگزار شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به برگزاری برنامه های متنوعی برای این هفته افزود: مراسم باشکوه رژه نیروهای مسلح در مرکز استان برگزار می شود و همه توان را در مرکز استان متمرکز کرده ایم.

وی نمایش اقتدار، انضباط و توان نیروهای مسلح را هدف برگزاری رژه نیروهای مسلح دانست و افزود: فردا ۳۱ شهریورماه ساعت ۸ صبح شاهد یک رژه باشکوه در مرکز استان خواهیم بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزاری نمایش رزمی و فرهنگی در شهرستان دورود را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: به منظور انتقال فرهنگ جهاد و شهادت هر ساله در یکی از شهرهای استان یکی از عملیات های دفاع مقدس بازسازی می شود، امسال بازسازی عملیات بیت المقدس را در دورود خواهیم داشت.

سرهنگ پازدار با بیان اینکه ضمن بازسازی عملیات، بخشی هم به نقش دورودی ها در دوران دفاع مقدس خواهیم پرداخت و فردا شب ۳۱ شهریورماه این مراسم برگزار  می شود، تصریح کرد: اجرای برنامه های مشترک بین ارتش، سپاه و ناجا را در هفته دفاع مقدس  داریم، دیدار فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در لرستان و ائمه جمعه در شهرستان ها،غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای ارتش، ناجا و سپاه با محوریت بنیاد شهید، اعزام اکیپ های امدادی،خدماتی و درمانی به مناطق محروم استان، برگزاری نماز وحدت نیروهای مسلح، یک روز ویزیت رایگان در همه درمانگاه های سپاه و ... از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه  ۲۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در شهرهای مختلف استان داریم که برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سطح آن ها برگزار خواهد شد گفت:آذر ماه در هفته بسیج کنگره عظیم ۹۲۰۰ شهید بسیجی در مرکز کشور برگزار می شود که از هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج یادواره های شهدای بسیجی استان را برگزار می کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر برگزاری جلسات درون سازمانی برای برنامه ریزی یادواره های شهدای بسیجی ادامه داد: نخستین یادواره شهدای بسیجی استان در الیگودرز و در ۱۵ مهرماه برگزار می شود و آخرین یادواره نیز در ۴ آذرماه به میزبانی خرم آباد برگزار  می شود.

ارسال نظرات