خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار موسی زارعی از برگزاری بیش از ۷۰۰ ویژه‌برنامه در سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۵۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

۷۰۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع‌مقدس در سپاه ثارالله شیراز/ احیاء فرهنگ عاشورایی در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی از اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در جمع خبرنگاران، اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس را احیاء فرهنگ  عاشورایی در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی و تحقق شعار هیهات من‌الذله، ظلم‌ستیزی، نه گفتن به ظالم و احیاء دین و فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه بیان کرد.

وی مناسبت های تقویم جمهوری اسلامی را عجین شده با راه و مسلک و هدف انقلاب دانست تا نشان دهد که همیشه در این راه پرصلابت تر و مصمم تر باشیم و اهداف اسلام عزیز را به منصه ظهور برسانیم.

به گفته زارعی، وضعیتی که امروز دشمن برای ما تدارک دیده را به عینه در صحنه کرلا هم قابل مشاهده است از تحریم ها تا عملیات های مختلف روانی و شبهه افکنی در عرصه های مختلف.

 فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز تأکید کرد: امروز هم همانند روزهای اول انقلاب، تمرکز بر روی جوانان و نوجوانان و استفاده از این ظرفیت عظیم باشد برای تحقق گام دوم انقلاب.

 

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس:

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس مردمی و از کف جامعه، مسجد و محله‌ها برگزار می‌شود، افزود: اعزام سخنران و راوی به مدارس، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری یادواره  شهدا، توجه به روحیه جهادی، اقتصاد مقاومتی، نقش امام و رهبری در دوران دفاع مقدس ازجمله برنامه‌های اجرایی این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه بهشت خاکی از سوی مسجدالرضا(ع) با موضوع آموزش فنی و تجارب دفاع مقدس، برگزاری  عکس، پوستر، کتاب، عطرافشانی قبور شهدا، نشست‌های بصیرتی و نیز دیدار با خانواده شهدا با حضور خانواده شاهد از دیگر رویکرد این نهاد در هفته دفاع مقدس است.

زارعی تصریح کرد: همایش نقش زنان در دوره دفاع مقدس، پیاده‌روی خانوادگی، شب‌شعر، برپایی ایستگاه صلواتی، حضور در نماز جمعه، میقات صالحین، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار،  نمایشگاه بهشتی در پارک بعثت، ارسال پیام انقلاب اسلامی به دشمنان داخلی و خارجی و نیز شرکت رژه نیرو‌های مسلح، بسیج و سپاه، فعالیت‌های ناحیه مقاومت ثارالله(ع) در این هفته است.

وی در مورد مقابله  با گسترش و ترویج فرهنگ غرب در قالب اجرای فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر، بیان داشت:  اثر‌گذاری فعالیت‌های فرهنگی در درازمدت با روش ایجابی و سپس سلبی و نیز تذکر زبانی محقق می‌شود و در این راستا متولیان فرهنگی اهتمام بیشتری داشته تا هجمه‌های دشمنان داخلی و خارجی کاهش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها