خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میامی گفت: بیش از ۷۵ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در میامی اجرا می‌شود
کد خبر: ۹۱۷۶۰۵۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
سرهنگ غلامرضا فلاحتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان میامی با بیان اینکه در این هفته بیش از ۷۵ برنامه پیش بینی شده است، گفت: این برنامه‌ها با هدف بزرگداشت دلاورمردی‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین حماسه‌های سال‌های دفاع مقدس برای نسل سوم و چهارم انقلاب در سطح رده‌های مقاومت اجرا می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه چهل سالگی بسیج هستیم و همچنین گرامیداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی سراسر کشور امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ویژگی‌های خاص خود برخوردار شده است.
فلاحتی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقات فرهنگی ورزشی در عرصه‌های مختلف، نمایشگاه‌های مختلف با موضوع دفاع مقدس، رژه موتوری و خودرویی، همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس، شب شعر و خاطره، میقات صالحین، نشست‌های بصیرتی و سیاسی، برگزاری اردو‌های جهادی و محرومیت زدایی از جمله این این برنامه‌ها است
 
حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و محلات/دفاع مقدس مدل عملی مقاومت
فرمانده سپاه ناحیه میامی حضور کاروان‌های دفاع مقدس با حضور راویان و پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس در مدارس و محلات مختلف سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته یاد کرد و افزود: این کاروان با هدف آشنایی دانش آموزان و مردم بویژه نسل جوان با فرهنگ بسیجی، شهادت طلبی، فداکاری و رشادت‌های دلاورمردان ۸ دفاع مقدس بین مردم خواهند رفت.
وی با بیان اینکه در این هفته به دنبال به نمایش گذاشتن گوشه‌ای از رشادت‌های ۸ سال دفاع مقدس هستیم، بیان کرد: دفاع مقدس آزمونی بزرگ ومدل عملی مقامت در برابر دشمن برای همه ما است.
فرمانده سپاه ناحیه میامی تصریح کرد: ۸ سال دفاع مقدس گنجینه درخشانی است که گوهر گرانب‌های این گنجینه شهدای عزیز ما بودند که جان را ایثار کردند و دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی و مدرسه عشق بود. دشمنان به دنبال این هستند که این ارزش‌ها را کمرنگ و به فراموشی سپرده شود که ما با تمام توان با حضور مردم این اجازه را نخواهیم داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها