خبرهای داغ:
مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین خبر داد:
رجبی گفت: به منظور اجرای عدالت آموزشی در روستاها و دهستان ها و در راستای کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، کلاس های آموزشی کنکور و تقویتی در الموت شرقی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۷۵۹۶۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

جواد رجبی مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در خصوص برگزاری کلاس های تقویتی و کنکوری در الموت شرقی اظهار کرد:یکی از اهداف کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه ، اجرای عدالت آموزشی در روستاها و دهستان های هدف به منظور کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می باشد.

وی افزود: در این راستا با تفاهم و همکاری جهاد دانشگاهی استان قزوین، اساتیدی را جهت تدریس دروس زبان انگلیسی، ریاضی و ادبیات به منطقه الموت اعزام نمودیم.

رجبی در ادامه بیان کرد: این کلاس ها از ابتدای تابستان سال جاری آغاز و در هر هفته یک جلسه با حضور دانش آموزان روستاهای هدف در دبیرستان شبانه روزی فاطمیه آناده برگزار گردید.

این مسوول یادآور شد: بیش از 80 سعت کلاس های درسی تقویتی در هر یک از درس های یاد شده در روستاهای هدف برگزار گردید که امیدواریم آثار این کلاس ها را در روند رشد تحصیلی دانشآموزان شاهد باشیم.


مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خاتمه عنوان کرد: با استقبال خوب دانش آموزان ، اولیا و مدیران مدارس از برگزاری این کلاس ها در سال های گذشته و تابستان امسال ، رشد چشمگیری در ارتقاء سطح علمی و معدل دانش آموزان داشتیم که ان شا الله با کمک اساتید جهاد دانشگاهی و مسئولین این نهاد ، در طی سال تحصیلی جاری ، برنامه کلاس های تقویتی و کنکوری را در دبیرستان های دخترانه و پسرانه دهستان های الموت شرقی ، طارم و الموت غربی ادامه خواهیم داد.

 

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها