به مناسبت هفته دفاع مقدس کارکنان و پاسداران سپاه رودان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۷۵۹۲۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ پاسدار عبدالله صادقی فرمانده سپاه رودان در دیدار کارکنان سپاه ناحیه با امام جمعه شهرستان اظهار کرد: عاشورا و قیام توابین و قیام های مختلف در دوره های تاریخ اسلام ادامه پیدا می کند تا قیام امام خمینی(ره) که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و باطل شکست خورد.

 فرمانده سپاه رودان افزود: هرجا حق و باطل در مقابل هم قرار بگیرند همانجا کربلاست و یزید زمان شکست می خورد. در جنگ تحمیلی با تجربه عاشورا حسین فهمیده ها به میدان آمدند و با دست خالی در مقابل تمام دنیا ایستادیم و حسین زمان پیروز شد.

صادقی ادامه داد:گروه های مقاومت حزب الله، انصارالله یمن و دیگر گروه های مقاومت از تجربه انقلاب اسلامی در دفاع مقدس الگو گرفتند و با دست خالی در مقابل دشمنان ایستاده اند و مقاومت می کنند. و یزیدزمان را شکست خواهند داد.

حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان در این دیدار با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:  روحیه شجاعت و ایثار پاسداران کشور را مقتدر کرده است و به دشمنان اجازه نداده اید که کوچکترین حرکتی را بر علیه ایران اسلامی انجام بدهند.
امام جمعه رودان افزود: شما پاسداران و نیروهای مسلح، اسلحه بدست و آماده هستید که هرموقع حضرت آقا دستور بدهند جانتان را راه اسلام فدا کنید و این توفیقی است که نصیب شما شده و در این لباس و مسیر باشید.

دری ادامه داد: کسی که پیرو و تابع ولی فقیه باشد شک نکنید که در زمان ظهور هم تابع امام زمان(عج) خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی حضرت آقا می فرمایند مذاکره با آمریکا در هیج سطحی نباید انجام شود یعنی اینکه مسئولان ما نباید امیدی به آمریکا داشته باشند اما متاسفانه کسانی هستند که در ذهنشان فکر مذاکره با دشمن را دارند.

ارسال نظرات