فرمانده سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بیش از 80 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان لردگان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۹۱۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛  فرمانده سپاه ناحیه لردگان با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، دفاع مقدس را نماد واقعی پیروزی ایمان بر کفر دانست و گفت:در دوران حمله عراق به ایران تعداد زیادی از ابر قدرت ها با امکانات نظامی پیشرفته این کشور را حمایت کردند ولی همگان شاهد بودند که رزمندگان اسلام با دست خالی و با ایمان به خدا و الگو گیری ازحضرت سید الشهدا علیه السلام قدرت واقعی اسلام را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ پاسدارکرم نظری گرامیداشت هفته دفاع مقدس را حفظ رشادت های رزمندگان بیان کرد و افزود: در هفته دفاع فداکاری های فرزندان این آب و خاک بازگو می شود و نسل جوان با آن رشادت ها و ایمان به خدا بیشتر آشنا می شوند.

وی ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع ، در سپاه ناحیه ، حوزه های مقاومت وپایگاه های بسیج بیش از 80 برنامه برگزار می شود.

سرهنگ نظری سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان، برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات ورزشی ،مسابقات فرهنگی ، همایش پیاده روی خانوادگی، صبحگاه مشترک ، نشست های بصیرتی  و... را از مهمترین برنامه های این هفته بیان کرد.

ارسال نظرات