خبرهای داغ:
هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، برنامه‌های این اداره کل در هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۷۵۹۰۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، بهنام مطلبی اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، ۱۴ عنوان برنامه توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در این هفته اجرا می‌شود.
وی افزود: یکی از اقدامات مهم در ابتدای هفته دفاع مقدس برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان و بقاع متبرکه و گلزار شهدای گرانقدر مدفون در اماکن مذهبی سطح استان است.
فضاسازی بر اساس فرهنگ دفاع مقدس و تبلیغات محیطی در سطح بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه بود که مطلبی به آن اشاره کرد.
وی تصریح کرد: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، مسابقه پیامکی نیز با مضمون دفاع مقدس و به مناسبت این هفته برگزار خواهد شد و جوایزی به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.
مطلبی گفت: به‌منظور تکریم و پاسداشت رشادت‌های شهدا و ایثارگران، دیدار‌هایی با خانواده شهدا و ایثارگران در سطح استان انجام خواهد شد.
وی افزود: بیان خاطرات دفاع مقدس با دعوت از فرماندهان جنگ تحمیلی در بقاع شاخص سطح استان از دیگر برنامه‌های این هفته اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان است.
مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: در طول این هفته برنامه‌های متعدد فرهنگی، زیارت عاشورا، دعای کمیل و محافل انس با قرآن در جوار گلزار‌های شهدای واقع در بقاع متبرکه و به یاد شهیدان برگزار خواهد شد.
وی به درج سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درزمینه دفاع مقدس در سربرگ مکاتبات اداری اشاره و خاطرنشان کرد:
در ایام مختلف هفته دفاع مقدس، وصیت‌نامه شهدای شاخی مدفون در بقاع متبرکه در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
مطلبی تصریح کرد: ایستگاه‌های صلواتی متعددی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه بنام و یاد شهدا برپا خواهد شد.
وی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال، مانند سنوات گذشته نسبت به ارسال پیامک ویژه دفاع مقدس به گروه‌های هدف اقدام خواهد شد.
وی از برگزاری تجمع عزاداران حسینی در آستانه هفته دفاع مقدس به‌عنوان اولین برنامه این دهه خبر داد و خاطرنشان کرد: دوره آموزشی مبلغین بومی در این هفته و در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار خواهد شد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها