جانشین فرمانده ی کل سپاه در جمع عشایر بسیجی کشور:

عشایر همواره پای انقلاب هستند/ ما موظف به انجام تکلیف هستیم نتیجه با خدا است/ ما از اتحاد دشمنان باکی نداریم

سردار فدوی در جمع ۸۰۰ نفر از عشایر و اقوام کشور بر حضور و پاسداشت غیورمندانه عشایر کشور از آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۷۵۸۷۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج؛ سردار علی فدوی، جانشین فرمانده ی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تجدید بیعت 800نفر از عشایر آذری، لر، سیستانی، عرب، کرد و ترکمن با آرمانهای امام و اعلام آمادگی برای اجرای گام دوم انقلاب که صبح امروز در کنار مضجع شریف امام خمینی (ره) برگزار شد؛گفت:در ایام شروع یک عظمت و افتخار ابدی بزرگ برای همه ملت ایران که هشت سال حماسه را رقم زدند قرار داریم حماسه ای که بر تارک ملت ایران می درخشد و با دلی سرشار از باورهای دینی و عملی از روی اخلاص و صدق کامل و برگرفته از باورهای امام خمینی ره در جان ملت نهاده بود.


وی با اشاره به خباثت های دشمنان انقلاب اسلامی و وعده ی قطعی خداوند متعال مبنی بر پیروزی جبهه ی حق علیه باطل تصریح کرد: به لحاظ اینکه خداوند وعده داده پشتیبان جبهه حق است اگر تمام مستکبرین عالم در مقابل ما متحد شوند هیچ ترس و هراسی نداریم و طبق وعده خداوند شکست حتمی دشمنان محقق می شود.


سردار فدوی با اشاره به لزوم تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران از سوی تمام آحاد جامعه عنوان کرد:همه ما بر آنچه که امام راحل دستور دادند متحد و تجدید پیمان می بندیم بر همین اساس نگاه ما به نتیجه نیست زیرا نتیجه را خداوند رقم می زند و قطعا همان نتیجه ای را پروردگار عالم رقم خواهد زد که در مدت این چهل سال انقلاب رقم زده است.زیرا در این چهل سال به حول قوه الهی تمام توطئه های دشمن را از بین برده ایم و توطئه های دیگر را از بین خواهیم برد.


وی افزود:به وعده خداوند اگر ملتی و انقلابی چهل سال مقاومت کند در چهل سال دوم عنایت خداوند متفاوت خواهد و عنایت های الهی افزون می شود.


سردار فدوی تصریح کرد:همواره باید به جمله امام خمینی عمل کنیم جمله ای که تاکید دارد همه ما مکلف به انجام تکلیف هستیم تکالیفی که پیامبر و اهل بیت و امامین انقلاب بر دوش ما گذاشتند و باید بدانیم که نتیجه را خداوند رقم می زند و پروردگار بهترین شرایط را برای بندگان متقی پیش بینی می کند.


وی با اشاره به حضور پر شور و غیرت مند عشایر و اقوام مختلف در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی گفت:درود بر عشایری که همواره پای کار انقلاب هستند و بهشت را برای این ایستادگی خود به ارمغان آوردند.امروز در حضور امام خمینی پیمان می بندیم پیروی ولی فقیه حاضرمان باشیم.چراکه مطمن هستیم خون ۲۰۰ هزار شهید نشان می دهد که راه ما مسیر حق و حقیقت است.


ما پیمان می بندیم که همراه همه ی رزمندگان پای کار هستیم و مهم نیست پاسداری از انقلاب اسلامی در کدام جغرافیا باشد.امروز همه رزمندگان پای کار هستند و با اطمینان قلب جان فشانی می کنند.

سردار فدوی جان فشانی شهدای انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ عاشورایی دانست و تصریح کرد:همه این فداکاری ها را از سالار شهیدان به یاد داریم کربلایی که خداوند همه اجر و پاداش خود را برای آن گذاشته و این اجر ظهور امام زمان عج است تا همه جهان شیرین و حلاوت حکومت وعده الهی را بچشد.


قطعاروزی خواهد آمد که یک نفر در عالم نباشد امام حسین علیه السلام را دوست نداشته باشد.


وی با اشاره به حرکت بزرگ و راه پیمایی عظیم اربعین حسینی افزود:چه کسی حرکت اربعین را مدیریت می کند؟این خداوند و وجود امام حسین علیه السلام است که قلوب را متوجه و متمرکز می کند.


انشالله به برکت انقلاب و امام راحل و امام حاضر همه دل های مشتاق، این راه را با شور و شوق و اقتدار طی کنند تا به آنچه که خداوند وعده داده است برسیم و ما هم با دل زبان و جان بر عهد و پیمان خود ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات