از عوامل پیروزی رزمندگان اسلام بود؛

تبعیت از ولایت،خودباوري، ايستادگي و مقاومت

شهردار شهر اردل گفت:هفته دفاع مقدس فرصت مناسبي براي رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي رزمندگان و شهدا است چرا که در آن دوران دلاورمردان ايران اسلامي کمر استکبار جهاني را شکستند.
کد خبر: ۹۱۷۵۸۶۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ صفرعلي نصيري شهردار شهر اردل با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دوران دفاع مقدس اظهارکرد: پيروزي اسلام در هشت سال جنگ تحميلي و اثبات قدرت دروني و ذاتي فرزندان اين مرز و بوم برگرفته از آموزه‌هاي ديني و در سايه روحيه ايثار و شهادت‌طلبي رزمندگان اسلام بود.
 
نصيري اظهار کرد: دشمن بعثي در دوران دفاع مقدس براي کسب رضايت استکبار جهاني عليه ملت ايران جنگ هشت ساله را به راه انداخت اما، رزمندگان اسلام براي رضاي خدا و حفظ اسلام و نيز دفاع از ميهن و ناموس خود مجاهدت کردند.
 
وي افزود:هفته دفاع مقدس فرصت مناسبي براي بیان رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي رزمندگان و شهدا است چرا که در آن دوران دلاورمردان ايران اسلامي کمر استکبار جهاني را شکستند.

نصيري با بيان دستاوردها و برکات دوران دفاع مقدس گفت: به برکت آن دوران ارزشمند هم‌اکنون جمهوري اسلامي ايران در اقتدار کامل است و قدرت بازدارندگي آن که از برکات دفاع مقدس است موجب هراس دشمنان شده است.
 
شهردار اردل اضافه کرد: روحيه خودباوري، ايستادگي، مقاومت، استکبارستيزي، تبعيت از ولي فقيه، مجاهدت و استقلال‌خواهي از ديگر دستاوردهاي بجا مانده از آن دوران است.

وي از فضا سازي و آذين بندي شهر اردل در هفته دفاع مقدس خبردادو خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداري با تمام توان در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس تلاش خواهد کرد.

ارسال نظرات