خبرهای داغ:
محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در نشست خبری گفت: در هفته دفاع مقدس 150 برنامه فرهنگی در شهرستان برخوار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۸۵۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، محمد شفیعی در نشست خبری اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس 150 برنامه فرهنگی در شهرستان برخوار برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار بابیان این‌که شعار امسال هفته دفاع مقدس«ما پیروزیم» است افزود: همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه‌های بسیج در بیت آیت‌الله ناصری، یادواره‌های شهدای شهرهای دستگرد و دولت‌آباد، قدردانی از فرماندهان رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در دولت‌آباد و همایش آیه‌های مقاومت ویژه دختران و مادران شهدا و ایثارگر دفاع مقدس ازجمله برنامه‌های این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در دو باغ‌موزه اسلام‌آباد و حبیب‌آباد، توزیع لوازم‌التحریر بین دانش آموزان بی‌بضاعت، برپایی میز خدمت و سخنرانی راویان دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه، سخنرانی 30 راوی دفاع مقدس در مدارس شهرستان برخوار، کرسی آزاداندیشی در تالار لقمان حکیم برخوار و تجلیل از بسیجیان محله محور از برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس خواهند بود.

شفیعی، عطرافشانی گلزار شهدا، بازدید از آسایشگاه جانبازان دفاع مقدس در نجف‌آباد، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان، پیاده‌روی خانوادگی و تجلیل از زنان پشتیبان دوران دفاع مقدس را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان برخواراعلام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار، مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در شرایط دشوار 40 سال اخیر بیان کرد و اظهار داشت: هر بار که در موضوع برجام از خود مقاومت نشان دادیم آمریکا و غرب را وادار به عقب‌نشینی کردیم؛ برخی از مسئولان در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مواجب‌بگیر غرب شده‌اند و روی تصمیم‌گیری‌های کشور در مواجهه با غرب می‌خواهند اثر بگذارند.

وی ادامه داد: مذاکره با آمریکا هیچ منفعتی برای کشور ندارد چون دولت ترامپ دولتی عهدشکن و فریب‌کار است و به دنبال این است که شرایط خود را به مسئولان کشور در موضوعات هسته‌ای، موشکی و نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران تحمیل کند.‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها