خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

القای ناکارآمدی نظام از برنامه های تبلیغاتی دشمن است/ اجرای ۱۷۷برنامه هفته دفاع مقدس در زیرکوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: امروز دشمن تمام توان تبلیغاتی و روانی خود را بکار گرفته است که به مردم خصوصاً نسل جوان القا کند که انقلاب اسلامی ایران در اهداف خود موفق نبوده است، خاطرنشان کرد: تلاش و تأکید ما در اجرای برنامه ها استفاده از جوانان و نوجوانان با هدف انتقال ارزشهای دفاع مقدس به این عزیزان است.
کد خبر: ۹۱۷۵۷۹۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابراهیم کریمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان اظهار داشت: در هفته ی دفاع مقدس ۱۷۷ برنامه در سطح رده های بسیج شهرستان زیرکوه برگزار می گردد.


کریمی در ادامه، دفاع مقدس را یکی از بزرگترین افتخارات انقلاب اسلامی ایران دانست، وگفت: دفاع مقدس یک گنج تمام نشدنی است که هنوز  آنگونه که شایسته هست شناخته نشده است.


وی امروزه یکی از تکالیف و تأکیدات را شناخت ارزشهای دفاع مقدس و انتقال آن در سطح جامعه و خصوصا در بین جوانان و نوجوانانی دانست که آن ایام طلایی در تاریخ انقلاب را درک نکرده اند.


کریمی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس چون هدف و مأموریت الهی بود، خداوند به جبهه اسلام کمک کرد و توطئه دشمنان نظام و انقلاب نوپای اسلامی را خنثی کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه بابیان اینکه در هفته دفاع مقدس تعداد ۱۷۷ برنامه توسط رده های بسیج در شهرستان زیرکوه اجرایی می گردد، افزود: دیدار با أئمه جمعه، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، نواختن زنگ مقاومت در سطح مدارس، برگزاری یادواره شهدای عشایری شهرستان، اعزام گروههای جهادی، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری همایش عزت مداران پیشکسوت، برگزاری یادواره شهیده محمودی از نمونه برنامه‌های اجرایی این ایام خواهد بود.

 

وی در پایان با بیان اینکه، امروز دشمن تمام توان تبلیغاتی و روانی خود را بکار گرفته است که به مردم خصوصاً نسل جوان القا کند که انقلاب اسلامی ایران در اهداف خود موفق نبوده است، خاطرنشان کرد: تلاش و تأکید ما در اجرای برنامه ها استفاده از جوانان و نوجوانان با هدف انتقال ارزشهای دفاع مقدس به این عزیزان است. لذا از شما خبرنگاران درخواست داریم که برنامه های اجرایی این ایام به نحو مطلوب پوشش خبری داده شود و به مردم منتقل گردد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها