کد خبر: ۹۱۷۵۷۸۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

غفارپور: برنامه های تربیت بدنی سپاه مازندران در عفته دفاع را تشریح کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ غفارپور مسئول تربیت بدنی سپاه مازندران در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گفتگویی اذعان داشت تمامی برنامه های تربیت بدنی سپاه در سطح کلیه نواحی،حوزه ها و پایگاه ها بسیج برگزار خواهد شد.

غفارپور افزود: اولین برنامه ما اعزام دوچرخه سواران بسیجی به مشهد مقدس بود که این برنامه با تجدید میثاق با شهدا از ساری آغاز گردید. و برنامه بعدی تربیت بدنی سپاه، همایش پیاده روی خانوادگی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان شهرستان هاست و همچنین برنامه های متنوعی همچون دارت، طناب کشی و ....در برنامه هایمان وجود دارد.

وی ادامه داد: اعزام کاروان های جهادی و سلامت به مناطق محروم از دیگر برنامه های ماست که این گروه وظیفه غربالگری و بررسی ناهنجاریهای اسکلتی که جوانان و نوجوانان را دارا دارند می باشد. البته این گروه از جهادگران دارای مدارک فوق لیسانس و دکتری تربیت بدنی و اعضا هیئت علمی دانشگاه می باشند که با حرکات درمانی و فیزیولوژیکی به سلامت آنها کمک خواهند کرد.

غفارپور همچنین اشاره ای به مسابقات دیگر داشته و گفتند: مسابقات استانی والیبال قهرمانی بسیج  را خواهیم داشت و نیز  مسابقات کشتی این استان در شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد.

غفارپور اظهار داشت: در آغازین روز هفته دفاع مقدس پرواز پاراگلایدور و پارا موتور در سطح شهرستان ها توسط هیات ورزش های هوایی بسیج را پیش بینی کرده ایم  و نیز قصد داریم مسابقات فوتسال بسیجیان در قشرهای پزشکی، اصناف، دانش آموزی، مهندسی و طلبه را در سظح شهرستان ها برگزار کرده و مسابقات بومی محلی را در سطح استان برگزار نماییم.

وی در پایان بیان کردند: از ابتدا تا انتهای هفته دفاع مقدس برنامه های ویژه و جذابی داریم که قطعا از جذابیت بالایی برخوردارند.

انتهای پیام/

 

ه

ارسال نظرات