خبرهای داغ:
بشیری از برگزاری ۸۷ برنامه و پنج یادواره شهید به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس تعدادی از پروژه های اقتصاد مقاومتی در روستای دولت آباد به نمایندگی از چند پروژه و پروژه های محرومیت زدایی شهرستان در روستای علی آباد بخش ماژان به نمایندگی از 20 پروژه افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۷۸۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از خوسف، محمدعلی بشیری در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات ایثار هشت سال دفاع است که باید برای نسل جوانان تبیین شود، چراکه رسیدن به اهداف والای نظام و اسلام؛ بدون مقاومت و ایستادگی رزمندگان در مقابل دشمن محقق نمی شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت خوسف با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با روحیه اتحاد، ایمان به خدا و اعتماد به وعده خدا از همه گذرگاه های هشت سال دفاع مقدس عبور کردند، افزود: رزمندگان با روحیه انقلابی که داشتند بر لشکر ظلم پیروز شوند.

 

بشیری بیان کرد: امسال 39 امین سالروز آغاز جنگ تحمیلی هست؛ اقتدار ایران به برکت انقلاب، پایداری و هدایت گری های عالمانه رهبری روز به روز فزونی یافته و به الگویی برای ملت های اسکتبار ستیز تبدیل شده است، لذا زنده نگه داشتن خاطرات هشت سال دفاع مقدس لازم است تا نوجوانان و جوانان هم ایستادگی و مقاومت را بیاموزند.

۸۷ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوسف برگزار می شود

 

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب در پبشبرد اهداف نظام اسلامی با بهره گیری از الگوی جهادگونه هشت سال جنگ مجاهدانه، گفت: بنا به فرمورده رهبری نباید خاطره هشت سال دفاع مقدس فراموش شود و این مهم نشان دهنده اهمیت موضوع است، چراکه نشان می دهد کشورهای آزادیخواه و استکبارستیز از کشور ایران الگوبرداری می کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت خوسف با بیان اینکه مدیریت الهی ولی فقیه نقش زیادی در پیشبرد اهداف انقلاب، دارد افزود: وظیفه مدیران و مسئولان این است تا بتوانند ابعاد هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند و بگویند که بصیرت و مقاومت زمینه اثر گذاری در پیروزی هشت سال جنگ دفاع مقدس داشته است.

 

بشیری گفت: پرداختن به تبیین قدرت دفاعی ایران مهم است و همه متولیان امر باید به این مهم بپردازند چراکه هجمه های متعددی از سوی دشمن صورت می گیرد، ولی اقتدار اصلی نظام و انقلاب همواره خودنمایی می کند.

 

وی افزود: شعار محوری هفته دفاع مقدس «ما پیروزیم» است که از 31 شهریور به  مدت یک هفته آغاز می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت خوسف از برگزاری 87 برنامه محوری همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خوسف خبر داد و گفت: همچنین پنج یادواره شهدا در طول این هفته برگزار می شود.

 

بشیری با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس قبل از آغاز هفته دفاع مقدس در شهرستان خوسف آغاز می شود، گفت: پنج شنبه (28 شهریور)، اردوی جهادی پایوران و بسیجیان ناحیه بسیج در کوشه سفلی برگزار می شود، همچنین برنامه یادواره شهدای دهستان معدن قلعه زری روز جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

۸۷ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوسف برگزار می شود

 

وی از برگزاری برنامه محوری میثاق با ولایت در هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد و گفت: در این برنامه دیدار با مسئولان و بسیجیان با امام جمعه شهرستان انجام و بعد از این دیدار، نمایش اقتدار نیروهای انتظامی و ادارات به صورت خودرویی از محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف بیان کرد: روز دوشنبه یکم مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس، روز دانش پژوهش، جوانان و معرفت نامگذاری شده است که صبحگاه محوری در مدرسه هدف با محوریت هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد، همچنین تقدیر از سربازان نمونه نواختن زنگ مقاومت و تجلیل از آزدگان در روستای ماژان از دیگر برنامه ها ناحیه است.

 

بشیری از اعزام دو گروه جهادی تحت عنوان اردوی جهادی خاتم شهداء در روستای ماژان، در منزل شهید خادمی و در روستای گیو خبر داد و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس تعدادی از پروژه های اقتصاد مقاومتی در روستای دولت آباد به نمایندگی از چند پروژه و پروژه های محرومیت زدایی شهرستان در روستای علی آباد بخش ماژان به نمایندگی از 20 پروژه افتتاح می شود.

 

وی برنامه نهضت روشنگری با موضوع «ما پیروزیم» و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در ناحیه بسیج، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز به یاد شهیدان آزادگان و فخرآفرینان در محل سالن بخشداری خوسف، مراسم معنوی زیارت عاشورا و تبین هفته دفاع مقدس در مسجد امام جعفر صادق و محیط زیست شهرستان را از دیگر برنامه های روز پنج شنبه در هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: برنامه عطر افشانی گلزار شهدا روز پنجشنه چهارم مهرماه با حضور مدیران ساعت 10 صبح برگزار می شود.

 

وی از برگزاری همایش زینبیون با محوریت بصیرت افزایی در روستاهای ماژان و گل خبر داد و گفت: در طول هفته دفاع مقدس سرکشی از خانواده شهدا در دستور کار است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف با بیان اینکه روز جمعه پنجم مهرماه روز وحدت ملی، خانواده و ورزش همگانی نامگذاری شده است، بیان کرد: پیاده روی خانوادگی در روستای سیوجان، ماژان، گل و آرک و بین آباد و برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه با حضور مدیران از دیگر برنامه های این روز است.

 

بشیری گفت: یادواره شهدای بسیجی و پاسدار در روستای تقی آباد، برگزاری دو همایش در ششم مهرماه شامل «همایش رزمندگان شهرستان» و «لشکر فرشتگان» جزء برنامه های شاخص این هفته است و در آخرین روز که روز فرماندهان، پیشکسوتان و مسئولان نامگذاری شده است؛ از پیشکسوتان بسیجی و فرماندهان پایگاه ها و حلقه های صالحین تجلیل می شود.

 

وی برگزاری شب شعر، مسابقات ورزشی در سطح شهرستان با عنوان جام دفاع، پخش فیلم و کلیپ در مدارس و فیلم های دفاع مقدس در مدارس شبانه روزی را از دیگر برنامه های ناحیه مقاومت خوسف در هفته دفاع مقدس برشمرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار