خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: روحیه جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس باعث شد دشمنان ناامید شوند و به تأسی از این روحیه در سال‌های بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۱۷۵۷۱۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷

روحیه جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس باعث ناامیدی دشمنان شدحسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی روحیه مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران اسلامی باعث شکست‌های متعدد به جبهه استکبار شده است، اظهار داشت: روحیه جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس باعث شد دشمنان ناامید شوند و به تأسی از این روحیه در سال‌های بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده‌ایم.

وی با اشاره به اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان عنوان کرد: هر پایگاه در این هفته برنامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام ابراز کرد: همایش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با حضور فرماندهان سابق سپاه نهاوند از ابتدا تاکنون از جمله برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان نهاوند است.

وی از برنامه‌های شاخص این هفته می‌توان به مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، مراسم رژه خودرویی و موتوری، همایش ائمه جمعه و جماعات، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی میز خدمت، همایش فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان و ... اشاره کرد .

مرادی اضافه کرد: در بحث واحدهای خسارت دیده در سیل نهاوند از ۲۵ واحد تعمیری تعداد ۱۹ واحد به اتمام رسیده که این واحدها مربوط به مددجویان نهادهای حمایتی است.

وی تصریح کرد: در بخش احداث نیز ۲۰ واحد مقدمات انجام شده است و پنج واحد نیز تا مرحله سقف پیشرفت داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ضمن تقدیر از مردم نهاوند بابت کمک‌های زیادی که در بحث کمک به سیل‌زدگان داشته‌اند، افزود: تاکنون در حدود ۲۵۰ میلیون تومان مردم نهاوند کمک کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ گروه جهادی در شهرستان نهاوند در بحث تعمیر و احداث منازل مشارکت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات