امام جمعه موقت سراوان گفت: استکبار جهانی جمهوری اسلامی ایران را به دلیل پاسداری از اسلام تحریم کرده و با قرار دادن ایران در تحریم اقتصادی در تلاش است تا به اهداف خود دست یابد.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۹۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار، امام جمعه موقت سراوان در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان، اظهار کرد: استکبار جهانی جمهوری اسلامی ایران را به دلیل پاسداری از اسلام تحریم کرده و با قرار دادن ایران در تحریم اقتصادی در تلاش است تا به اهداف خود دست یابد اما استقامت رمز غلبه بر دشمنان می باشد چرا که استقامت ریشه در آیات قرآن کریم دارد.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان با بیان اینکه امروز شاهد بیداری اسلامی در نقاط مختلف جهان هستیم، ادامه داد: وقتی موشک های یمنی ها، پالایشگاه سعودی را هدف قرار دادند، رژیم سرسپرده آل سعود انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه گرفت ، اما آنها باید باور کنند که این وعده الهی است که گروه کوچک بر آنها غلبه خواهد کرد.

نورایی یار اذعان کرد:  پهپاد ها و امدادهای غیبی بر لشکریان ابرهه آل سعود فرود آمدند و موجب شده تا آمریکا زانوی غم و ماتم بغل گیرد.

وی تصریح کرد: آل سعود باید بداند امنیت در خلیج فارس به دست همسایگان خلیج فارس تأمین خواهد شد.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه فصل بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس، گفت:  اگر امروز دانش آموزان، دانشجویان، حوزوی ها، طلاب  و همه آحاد مردم ایران در آسایش و آرامش قرار دارند، به خاطر مجاهدت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات