خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر گفت: دفاع مقدس ثابت کرد که بهترین منطق برای ایستادگی در مقابل دشمن و به زانو درآوردن آمریکا و اذنابش مقاومت و ایستادگی است و اگر امروز دشمن جرات دست درازی به خاک کشور ما را ندارد، به برکت دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۷۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

امروز به برکت دفاع مقدس دشمن جرات دست درازی به خاک کشور را نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه دوران دفاع مقدس آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، آسایش و آرامش ملت ایران و آینده روشن مردم منطقه را برای همیشه بیمه کرد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) این نوید را به مسلمانان داد که جنگ تحمیلی، فتح فلسطین را به دنبال دارد و امروز آثار این فتح بزرگ را می‌بینیم.

وی بیان کرد: دفاع مقدس ثابت کرد که بهترین منطق برای ایستادگی در مقابل دشمن و به زانو درآوردن آمریکا و اذنابش مقاومت و ایستادگی است و اگر امروز دشمن جرات دست درازی به خاک کشور ما را ندارد، به برکت دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه بهانه دشمنان از هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران، تشکیل نظام اسلامی بود، ادامه داد: ما در هشت سال جنگ تحمیلی انقلابمان را به جهان صادر و مظلومیت خود و ستم متجاوزان را اثبات کردیم.

وی با بیان اینکه ریشه‌های پربار انقلاب اسلامی را در هشت سال جنگ تحمیلی محکم کردیم، گفت: ملت ایران در این جنگ به مردم جهان نشان داد که سالیان سال می‌توانند علیه ابرقدرت‌های جهان مبارزه کنند.

برقراری خاطرنشان کرد: اگر امروز امنیت پایداری در عرصه‌های مختلف نظامی، امنیتی و اقتصادی داریم، به برکت دفاع مقدس است و امروز قدرت نظام اسلامی به جبهه مقاومت در منطقه صادر شده است.

خطیب جمعه ملایر با اشاره تلاش دشمن برای کشاندن ایران بر سر میز مذاکره اظهار داشت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب دشمن به دنبال این است که با اعمال تحریم‌ها و تحت فشار قرار دادن ایران، ما را دوباره سر میز مذاکره بنشاند.

وی با بیان اینکه آمریکا این مذاکره را فقط برای خود می‌خواهد تاکید کرد: ترامپ می‌خواهد ما را وادار به مذاکره کند و بهره انتخاباتی خود را ببرد، اما باید بداند که ما درس مقاومت و ایستادگی را از نهضت عاشورا گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه کفن سیاسی ترامپ نیز مانند دیگر کفن‌های سیاسی آمریکا می‌پوسد، گفت: رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه ایران اعلام کردند که در اجلاسیه سازمان ملل مذاکره‌ای صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه ایران نیازی به مذاکره‌های دورغین ندارد ادامه داد: حمله اخیر انصارالله یمن درس عبرتی برای آمریکا بود که بدانند جبهه مقاومت امروز بسیار قوی است و نمی‌توانند مقابل آنها بایستند.

برقراری همچنین خواستار حمایت مردم و مسئولان از دستگاه قضایی شد و افزود: رویکرد مسئولان قضایی رویکرد انقلابی است و می‌طلبد از مسئولان عالی رتبه قضایی حمایت کنیم تا دانه درشت‌ها به چنگال قانون بیفتند.

وی با تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش را مهد علم، دانش و تربیت دانست و بیان کرد: دانش‌آموزان باید در مدارس تربیت پیدا کنند و معلمان دانش‌آموزان را نسبت به اهمیت و جایگاه نماز آشنا کنند.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه فضای مدرسه و منزل با کمک والدین و معلمان باید نمازی شود، از معلمان و فرهیختگان خواست دانش آموزان را با حقیقت و ماهیت آمریکا آشنا کنند.

برقراری همچنین خطاب به مسئولان آموزش و پرورش تاکید کرد: مراقب باشید درس‌های جهاد، اشعار مبارزه، جنگ و مقابله با دشمنان، عکس شهید فهمیده و دیگر شهدا از کتاب‌های درسی حذف نشود.

وی با اشاره به اتفاق‌های اخیر رخ داده در کشور تاکید کرد: اگر می‌خواهید این کشور از دست منافقان و آشوب‌گران نجات پیدا کند، تنها راه آن انتخابات است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات