فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه از اجرای بیش از 60برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۶۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ جناب سرهنگ فاضل باوی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بیش از 60 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس با محوریت کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان در شهرستان بندرلنگه برگزار خواهد شد.
وی افزود: از جمله این برنامه‌ها که برای این هفته در نظر گرفته شده است می‌توان به دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان، غبارروبی گلزار مطهر شهداء، برنامه‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های محلات اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه به افتتاح پروژه‌های عمرانی نیز در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: در این هفته نیز ساختمان حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) بندرکنگ، سالن تیراندازی و پروژه‌های اشتغال‌زایی از جمله کارگاه خیاطی ویژه بانوان و طرح همگام با کشاورز نیز افتتاح خواهند شد.

باوی یادآور شد: از شاخص‌ترین برنامه‌های ما در این هفته یادواره شهدای ورزشکار و شهدای بندرکنگ با حضور مسؤولان استانی و دعوت از گروه‌های هنری کشوری است که به همت شهرداری و شورای اسلامی بندرکنگ برگزار خواهد شد.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها در این هفته اعزام اساتید دانشگاه به جزیره نازعات و بازدید از این منطقه است و هدف از برگزاری این مراسمات زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

ارسال نظرات