فرمانده سپاه بندرلنگه خبر داد

اجرای بیش از 60 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در بندرلنگه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه از اجرای بیش از 60برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۶۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ جناب سرهنگ فاضل باوی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بیش از 60 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس با محوریت کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان در شهرستان بندرلنگه برگزار خواهد شد.
وی افزود: از جمله این برنامه‌ها که برای این هفته در نظر گرفته شده است می‌توان به دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان، غبارروبی گلزار مطهر شهداء، برنامه‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های محلات اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه به افتتاح پروژه‌های عمرانی نیز در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: در این هفته نیز ساختمان حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) بندرکنگ، سالن تیراندازی و پروژه‌های اشتغال‌زایی از جمله کارگاه خیاطی ویژه بانوان و طرح همگام با کشاورز نیز افتتاح خواهند شد.

باوی یادآور شد: از شاخص‌ترین برنامه‌های ما در این هفته یادواره شهدای ورزشکار و شهدای بندرکنگ با حضور مسؤولان استانی و دعوت از گروه‌های هنری کشوری است که به همت شهرداری و شورای اسلامی بندرکنگ برگزار خواهد شد.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها در این هفته اعزام اساتید دانشگاه به جزیره نازعات و بازدید از این منطقه است و هدف از برگزاری این مراسمات زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

ارسال نظرات