امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه گفت: مقاومت در برابر تهدیدها، کاخ شیشه‌ای دشمنان را درهم خواهد شکست و زمینه‌ساز پیروزی است.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۶۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نمازجمعه مراغه افزود: در صورت وجود فرهنگ مقاومت، ایثار و فداکاری، دشمنان قسم خورده به اهداف شوم خود نرسیده و با ذلت و خواری شکست خواهند خورد.

وی ادامه داد: هم اکنون ایران اسلامی مرکز جبهه مقاومت در دنیا بوده و تعرض به میهن اسلامی، مصادف و مساوی با هجمه علیه مقاومت اسلامی در منطقه خواهد بود.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به مورد اصابت قرار گرفتن تاسیسات نفتی آرامکو عربستان توسط یمنی ها اضافه کرد: متهم کردن کشورمان در این زمینه توسط آمریکا و مقامات سعودی ناشی از عجر آنان از مقاومت مردم مقاوم یمن است.

خطیب جمعه مراغه افزود: هدف قرار گرفتن منابع نفتی سعودی ها و قطع ۵۰ درصدی تولید نفت آنان با وجود ادعاهای آمریکایی و سعودی ها در حفاظت از منابع حیاتی خود، موجب سرافکندگی مقام های این کشورهاست.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: مردم مظلوم یمن با تاسی از فرهنگ عاشورایی در برابر تجاوزهای سعودی ها و دولت های فریب خورده منطقه ایستاده اند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نیز ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی است که در طول تاریخ این مرز و بوم، با وجود خسارات فراوان و تقدیم هزاران شهید، وجبی از خاک کشورمان در تصرف متجاوزان نمانده است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به بازگشایی مدارس اضافه کرد: خانواده ها و معلمان رد تربیت و پرورش علمی و معنوی فرزندان و دانش آموزان اهتمام بیشتری داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها