خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز مدیر تنبل و مجلس کم کار نمی‌خواهیم البته مجلسی‌ها کار می‌کنند، اما این کار در حد نظام اسلامی نیست.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۵۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با بیان اینکه واقعه کربلا، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می‌گوید حق علیه باطل پیروز است اظهار کرد: این پیروزی در گرو رعایت نکاتی است که نخستین آن فرهنگ جهاد است.

وی ادامه داد: امروز مدیر تنبل و مجلس کم کار نمی‌خواهیم البته مجلسی‌ها کار می‌کنند، اما این کار در حد نظام اسلامی نیست.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ما قوه مجریه بی حال نمی‌خواهیم البته قوه مجریه را مردم انتخاب می‌کنند و مردم باید به افراد شجاع، جوان و خستگی ناپذیر رای بدهند نه آن‌ها که شعار دروغین می‌دهند.

ماندگاری با اذعان به اینکه جهاد هم نوعی تفریح است گفت: تفریح مسوول در جمهوری اسلامی کیش و کانادا رفتن نیست بلکه خدمت به مردم است.

وی با اشاره به فرهنگ مقاومت گفت: در سایه مقاومت است که ما پیروز می‌شویم؛ ما اگر مقاومت نکنیم بزرگ و عزیز نمی‌شویم. برخی مسوولان فکر می‌کنند اگر تسلیم شویم مشکل ما حل می‌شود؛ اگر مشکل قذافی و یاسر عرفات و صدام و ال سعود حل شد مشکل ما هم حل می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: زینب مقاومت کرد تا توانست هیمنه کاخ یزید را فرو بریزد؛ مردم ما هم اگر مقاومت کنند پیروز می‌شوند.

وی با بیان اینکه اگر مقاومت کنیم دشمن کوچک می‌شود افزود: اگر در حوزه اقتصادی و سیاسی مقاومت کردیم پیروز می‌شویم؛ رئیس جمهور و وزیر خارجه در سفر به سازمان ملل روحیه مقاومت داشته باشند و به هر بهانه‌ای در راهرو سازمان ملل حتی از کنار رئیس جمهور آمریکا هم گذر نکنند و به جرثومه‌های فساد و ظلم دست ندهند.

ماندگاری فرهنگ استقامت را گام دیگری برای تحقق پیروزی عنوان کرد و افزود: شهدای کربلا مقاومت کردند و رستگار شدند.

وی چهارمین اصل پیروزی را فرهنگ مراقبت دانست و گفت: حقوق نجومی گرفتن، تبعیض، بی بندو باری و... در جامعه اسلامی شایسته نیست؛ ما آقازاده نداریم و همه بنده خدا هستند و هرکس خطا کرده باید مجازات شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها