نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

در هشت سال دفاع مقدس انقلابمان را به تمام دنیا ثابت کردیم

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مردم ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس، انقلابمان را به تمام جهانیان ثابت کردند.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۵۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس این شهرستان، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت:همه ملت ایران و خصوصا شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در طی هشت سال دفاع مقدس باعث شدند تا در جنگ همه جانبه ای که بر علیه کشورمان از سوی عراق آغاز شده بود، سربلند شویم.

وی ادامه داد: به ظاهر در طی هشت سال دفاع مقدس با صدام در حال جنگ بودیم اما در واقعیت کل کشورها با صدام همدل و یک صدا شده بودند تا ملت ایران را به خاک و خون کشیده و انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

وی اضافه کرد: در طی این مدت ملت ایران با اتحاد و تاسی از نهضت عاشورای حسینی، با دست خالی در برابر دشمنان مقاومت کردند و برای اولین بار نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن افتد.

محامی با تاکید بر این نکته که ما در هشت سال دفاع مقدس انقلاب خودمان را به تمام دنیا ثابت کردیم، شهدا و جانبازان و ایثارگران ما وظیفه خودشان را در جبهه به خوبی انجام دادند و در حال حاضر ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه آنان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار